Onko naisella mielestäsi oikeus kieltäytyä seksistä miehensä kanssa jopa hääyönään?
Kommentit (32)
Mutta miksi vitussa pitää sitten mennä naimisiin jos on noin vastenmielistä?
Olettaen että tuore rouva ei hääyönään ole enää neitsyt. :)
Itse olin niin väsynyt viikkoja kestäneestä stressistä ja muutenkin oli jo aika myöhä etten jaksanut harrastaa seksiä hääyönä. Aamulla sitten kyllä, mutta illalla olin vain niin onnellinen kun pääsin suihkun ja hyvän samppanjan kanssa kattelemaan telkkaria pehmoiselta sängyltä :D
mutta tosi kurjaa puolisolle, jos vaimo pihtaa jopa hääyönä :O
mutta illalla olin vain niin onnellinen kun pääsin suihkun ja hyvän samppanjan kanssa kattelemaan telkkaria pehmoiselta sängyltä :D
Itse asiassa, olen lukenut oppaita, missä ihan kehoitetaan välttämään seksiä hääyönä, voi jäädä ikäviä muistoja, jos ei homma stressin takia onnistukaan. Ja tämä koskee varsinkin niitä, jotka esim uskonnollisten syiden takia odottavat hääyötä, paineet voivat olla liian kovat.
tulee ainakin sulhaselle selväksi, mitä tarkoittaa kun nainen on päässyt avioon.
Pääsee sitte eroa heti hakemaan eikä vasta muutaman vuoden kuluttaua, kun totuus paljastuu.
minä loukkaantuisin jos mies kieltäytyisi seksistä hääyönä jos yrittäisin häntä vietellä. Ja uskon, että tunne olisi molemminpuolinen, ja vaikkei itseäni kamalasti kiihottaisi juuri silloin niin kyllä varmasti yrittäisin antaa miehelle hyvät mmuistot hääyöstä..
mutta illalla olin vain niin onnellinen kun pääsin suihkun ja hyvän samppanjan kanssa kattelemaan telkkaria pehmoiselta sängyltä :D
Mutta oli ihana iltapala hotellin puolesta :D En vaan ymmärrä mikä pakko on harrastaa seksiä juuri hääyönä kun edellinen kuukausi oli ollut joka päivä seksiä. Olin vain niin onnellinen, että se kamala hääjuhla oli ohi. Olis varmaan miehellekin ollut kiva jos vaimo olisi ollut nihkeenä mukana vain pelkän hääyön kunniaksi.
Olis varmaan miehellekin ollut kiva jos vaimo olisi ollut nihkeenä mukana vain pelkän hääyön kunniaksi.
Äkkiäkös tuon tuikkaa mällit vaimoon. Ei sen seksin tarvitse mitään loiteteliasta olla. Hoidetaan homma pois alta kummittelemasta. Verrattavissa muihin leikkeihin ja taikoihin kuten sukkanauhan heitto tai hääkakun leikkaus.
Olis varmaan miehellekin ollut kiva jos vaimo olisi ollut nihkeenä mukana vain pelkän hääyön kunniaksi.
Äkkiäkös tuon tuikkaa mällit vaimoon. Ei sen seksin tarvitse mitään loiteteliasta olla. Hoidetaan homma pois alta kummittelemasta. Verrattavissa muihin leikkeihin ja taikoihin kuten sukkanauhan heitto tai hääkakun leikkaus.
Seksiä ei ollut yöllä, mutta me naurettiin ja hassuteltiin ja heti aamulla harrastettiin hyvää seksiä useampaan kertaan ja pelattiin monta tuntia wii:llä.
En edelleenkään ymmärrä mikä pakko on seksiä harrastaa juuri hääyönä. Toisaalta en myöskään ymmärrä hääpäivälahjan ideaa enkä sitä, että juuri synttärisankarin on leikattava ensimmäisenä kakkua tai miksei vieraat voi itse kaataa tai pyytää kahvia jos en huomaa kahvin loppuneen jne.
mennä vällyjen väliin hääyönä. Viikkojen uurastus, alkuraskaus ja puoli viideltä päästiin huoneeseemme tanssimasta, olin oikeasti niin puhki ettei mitään rajaa. Muistaakseni pihtaaminen jäi suunnitteluasteelle loppujen lopuksi.
Nainen saa kieltäytyä vaikka loppuelämänsä jos haluaa sillä naisella oikeus omaan ruumiiseensa! Se on sit miehen asia miten siihen reagoi ottaako eron vai runkkaako vai pettääkö...
että suomalaisista naisista ainakin kehittyy tuollaisia seksi vieroksuvia, mutta että jo 1. yönä ... otan osaa
Itse ainakin sanoin miehelle hääyönä että päätäni särkee. Pihtaamalla pystyy kontrolloimaan paremmin miestä, joten miksi olisin antanut hääyönä?
että suomalaisista naisista ainakin kehittyy tuollaisia seksi vieroksuvia, mutta että jo 1. yönä ... otan osaa
Veikkaampa että aika harvalle se hääyö on todellakaan ENSIMMÄINEN yhteinen yö, vai missä tynnyrissä elät? :-D
En vain ymmärrä kuka typerys ei halua seksiä hääyönä? :-D