Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillereiden aikana raskautuneet!

Vierailija
14.01.2011 |

Oliko sinulla silloin vatsatautia, muita laakityksia tms mika olisi vaikuttanut pillereiden imeytymiseen?

Vai unohditko ja kuinka monta?

Enta kuinka pitkaan olit kaytanyt pillereita kun "vahinko" tapahtui?

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt pillereitä n. 6kk

Vierailija
2/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vatsatautia, ei lääkekuuria. Olin syönyt samoja pillereitä pari vuotta jo. Toisinaan otin pillerin vasta aamulla, kun piti ottaa nukkumaanmennessä, mutta en koskaan yli 12h myöhässä.

Niin vaan kuitenkin kävi, että raskaaksi tulin. Vasta rv 6+ tajusin että raskaana olen. (Menkkoja ei tullut mutta vasta kivuista ja punaisesta limavuodosta aloin epäillä). Nyt rv 13+ ja ihan normaalistí on raskaus sujunut.

Gynen sekä neuvolalääkärin mukaan vauvalle ei ole mitään haittaa vaikka pillereitä ehdinkin syödä monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä googlauksella selvisi, että en ole ainoa, joka on tullut Yasminien kanssa raskaaksi. Olen 61kg/170cm, joten edes ylipainosta ei voinut olla kyse.

Ei vatsatautia, ei lääkekuuria. Olin syönyt samoja pillereitä pari vuotta jo. Toisinaan otin pillerin vasta aamulla, kun piti ottaa nukkumaanmennessä, mutta en koskaan yli 12h myöhässä. Niin vaan kuitenkin kävi, että raskaaksi tulin. Vasta rv 6+ tajusin että raskaana olen. (Menkkoja ei tullut mutta vasta kivuista ja punaisesta limavuodosta aloin epäillä). Nyt rv 13+ ja ihan normaalistí on raskaus sujunut. Gynen sekä neuvolalääkärin mukaan vauvalle ei ole mitään haittaa vaikka pillereitä ehdinkin syödä monta viikkoa.

Vierailija
4/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käytössä Yasminelle-merkkiset pillerit. En oksentanut tai ollut vatsataudissa, otin myöskin pillerini muutaman tunnin vaihtelulla aina aamuisin. Ylipainoa ei myöskään ollut. Olin käyttänyt pillereitä jo 5 vuotta enkä ollut aikaisemmin raskaaksi tullut. En ollut aikaisemmin tullut raskaaksi pillereiden kanssa tai ilman, mutta kun aloitin uuden suhteen tulin lähes tulkoon heti raskaaksi (en tiedä onko tällä mitään merkitystä kylläkään). Olimme siis tunteneet lapsen isän kanssa tuolloin vasta muutaman kuukauden :)

Vierailija
5/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi ihan samalla tavalla, paitsi että ei keretty olla yhdessä edes kahta viikkoa, kun tulin raskaaksi. Olin syönyt juurikin noita samoja pillereitä kanssa 5vuotta ja söin niitä ehkäisyn lisäksi myös lääkkeksi akneen. Huomasin kyllä oireet aika aikaisin, mutta siihen saakka söin pillereitä ihan normaalisti, olinkin aika huolissani niiden vaikutuksesta vauvaan, mutta terve 5kk tyttö tuo nyt on :)

Vierailija
6/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis ns. vahinko.

ja jos piditte, niin kuinka nopeasti olitte onnellisia asiasta.

Vierailija
7/7 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillerit aina aamulla samaan aikaan (klo 7-8), oli arki tai viikonloppu. Viikonloppuisinkin herään aamuisin käymään vessasa ennen kuin jatkan unia, niin siinä välissä oli tapana napata pilleri, Mercilon.

Olin käyttänyt yli 10 vuotta ja hyvin oli toiminut. Paitsi tietysti, kun tapasin nykyisen mieheni... luulin olevani oksennustaudissa ja töitä poissa vähän väliä. En aavistanutkaan, että yli vuosikymmenen hyvin toimineet pillerit ois pettänyt.

Olihan se kamala järkytys. Just kun olin tavannut aivan ihanan ihmisen, niin sitten iski tämä järkyty. Miehelle entuudestaan kaksi lasta, ja hän lupasi heti olla tukenani. Itse olin ajatellut, että edetään hiljakseen ja tutustutaan toisiimme jne. Kyllä se monta kuukautta vei, että totuin ajatukseen, ja täytyy myöntää että meinasin kyllä alkuun kallistua abortin puoleen, mutten sit vaan voinutkaan... ikääkin kun oli jo 33 v.

Nyt tyttö pari vuotias. Uusperhettä pyöritetään yhdessä. Tyttöä en kadu ikinä, hän on maailmani, MUTTA joskus ikävöin sitä ihanaa alkuhuuman aikaa, kun meidän olisi pitänyt saada miehen kanssa tutustua ja hullaantua toisiimme ilman ns velvotteita. Melkoisen suoraan päästiin pyörittämään vauva-arkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi