Mitä mieheni tekee minulta salaa?
Mieheni käy aina kaupassa. Siis ruokakaupassa. Oikeasti, ihan jarkuvasti. Hän tykkää ruuasta ja ruuanlaitosta, mutta siellä kaupassa on käytävä jo niin usein, ja vaikka olisi miten kiire, että kunhan ryhdyin pohtimaan...
Harmittomin selitys on ehkä, että se on hänelle tapa rentoutua tms, kun 'shoppailee'. Rahaakin tähän harrastukseen tietysti kuluu, kun jola päivö on köytävä, vaikka kaikki tarvittava olisi ostettu... Hän saattaa oikein keksimällä keksiä jotain, mitä sieltä on haettava...
Kommentit (26)
Meillä kyllä menee yllättävän paljon rahaa.. Voikohan kolikkopeleihin tunkea minkä verran?
T, ap
Ehkä hän käy pelaamassa pelikoneita.
kävin myös jatkuvasti kaupassa, viemässä jätepusseja, ullakolla ja kellarissa. Soittelimme ja tekstasimme kaikki mahdolliset välit toisillemme. Vessassakin tuli käytyä niin usein, että kotona luultiin jo että minulla on virtsarakontulehdus.
Miehelläni on tapana valehdella aika paljon, joten se on aina mahdollista. Harvemmin minulle valehtelee, mutta hyvin pienistäkin asioista ihmisille... Ja nuorempana suuremmistakin. Kävi joskus siitä juttelemassa psykologillekin. Ei tässä ole vuosien varrells tullut mitään ilmi, mutta siksi olen ehkä jollain tapaa varpaillani. Pettämistä ei ole ollut ei.
T, ap
Ehdota että sinä käyt kaupassa hakemassa sen mitä ikinä hänelle tuleekin mieleen. Sano että haluat raitista ilmaa samalla. Ellei tämä hänelle käy, niin kysyt suoraan miksi ei? Jos ei tule mitään selitystä, kannattaa jo epäillä ja pyydät että hän kauppaan mennessä jättää puhelimen kotiin. Ellei tee sitäkään niin voit vetää oma johtopäätökset.
Suhde ja kun työpaikalta ei oikein voi olla, olimme samassa duunissa ennen äitiyslomaani, mieheni pitäisi nähdä siis tätä henkilöä myös joskus. Tskkaan myös puhelinta aika ajoin ihan huvikseni, eikä ikinä ole mitään ollut, joten aika hyvin pitäisi salassa.
Hmm,
Ap
kävin myös jatkuvasti kaupassa, viemässä jätepusseja, ullakolla ja kellarissa. Soittelimme ja tekstasimme kaikki mahdolliset välit toisillemme. Vessassakin tuli käytyä niin usein, että kotona luultiin jo että minulla on virtsarakontulehdus.
Ehkä hän käy pelaamassa pelikoneita.