Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhää-ketju

Vierailija
13.01.2011 |

Hih tästä vaikuttaa tulevan hauska ohjelma

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siitä on aikaa, kun oman muksun sain, mutta olikohan tuo oikea päähine keskikesällä?

Vierailija
2/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Ylöjärvi ja Nokia pullollaan...

Mulla sukua Ylöjärvellä, ja vaikka maalaisia ja tavallisia työtätekeviä kansalaisia ovatkin, NIIN EI TOLLASIA SENTÄÄN :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä näytetty ihania hetkiä, toki myös sitä hermostuneisuutta ja jännittämistä, mutta varmasti olisi saatu jaksosta tehtyä hieman rakkaudentäyteisempi...toivottavasti!

Vierailija
4/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja..

Vierailija
5/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli rumaa lopettaa se vielä siihen morsiamen väsyneeseen marmatukseen.

Siis aikuistenoikeesti.

Ne oli kuitenkin nuoria ja ymmärtämättömiä. Ei olisi tarvinnut nolata ihan koko kansan edessä ja vielä päälle oikein niitata tuo loppu.

Vierailija
6/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
7/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se nainen sano miehensä alkon käytöstä? En nähnyt loppua.

Vierailija
8/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt kaikkien kukkien kukkia.

saa sanoa mielipiteensä!

Vierailija
9/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi sympaattisenoloinen, tosin varmaan piti paikkansa et alkoholiongelmaa on. Mutta niin on varmaan morsiamellakin. Järkyttävää käytöstä mut luulen että morsian tajuaa kyllä itekkin asian.

Mä en vaan oo koskaan ymmärtäny miks pitää järjestää noin isot ja hienot häät jos ei pää kestä? Juuri tämän takia me mentiin maistraatissa naimisiin koska mulla olis pää levinny juhlien järjestämisestä.

Ja oikeesti tupakointi ei tee kenestäkään huonoa vanhempaa. Törkeeltähän se näyttää varsinki ku koko ajan vetää ja kiroaa päälle...mut silti. Ja itse en polta että en sillä voi puolustella!

Vierailija
10/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vahingossa kakkoselle, ja jäin koukkuun järkyttävästä myötähäpeästä huolimatta. Välillä vaihdoin kanavaa kun en kestänyt katsoa, mutta pakko oli palata hetken kuluttua takaisin "viihteen" pariin.

Vierailija
11/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

räikeimmät kohdat ohjelmaan. Kerätään esim. kaikki riidat ja tupakoinnit ja kiroilut ja jännityskiukuttelut yhteen ja siinä on tunnin ohjelma. Veikkaan, että aika karmeaa jälkeä olisi itsekunkin "satuhäät".... Piste!

Vierailija
12/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

räikeimmät kohdat ohjelmaan. Kerätään esim. kaikki riidat ja tupakoinnit ja kiroilut ja jännityskiukuttelut yhteen ja siinä on tunnin ohjelma. Veikkaan, että aika karmeaa jälkeä olisi itsekunkin "satuhäät".... Piste!

Eilen aamupäivällä laitoin viestiä ennakkohehkutuskysymykseen, että miten nuoita pareja tuohon ohjelmaan riittää??? Joka vuosi on samanlaisia sikailupareja ja silti vuodesta toiseen tulee uusia jaksoja. Jos itse kuvittelee olevansa "parempi" kuin se viimevuotinen tms. ja ilmoittautuu, niin ei luulis, että ihan noin kamalasti käyttäytyy...

olkoonkin, että mahdollisesti näytettiin SE kamalin matsku, jos se oli tota luokkaa, niin sietää näyttääkin. Ja en todellakaan usko, että kaikkien häistä saatais aikaan tuollaista pätkää, vaikka miten leikattais. Tuo pari eilen ei ollut uhreja, kyllä ne ihan vapaaehtoisesti tuollatavalla esiintyvät kameran edessä. Jos antaa aihetta niin se varmaan näytetään se -ei niin kaunis puoli asiasta.

Vierailija
13/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua myös säälittikin kun morsian koko häävalssin ajan motkotti ja oli naama nyrpeänä!! Kyllä vieraita varmaan ihmetytti :)

Vierailija
14/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut leikattua sympaattisemmankin version, mutta tekijöillä taisi nyt olla kivaa noiden kohokohtien valitsemisessa. "Satuhäät"-piruilua.

Vierailija
15/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sarja ainakin eilisen perusteella provokatiivinen, mutta kyllä hääpari saa vapauden käyttäytyä kuvauksissa miten tahtoo. Ja tuskin heitä kuvataan salaa. Jos kamera käy. niin kyllä varmaan otat tietoisesti sen riskin, että tämä päätyy lopulliseen versioon. Ihmiset tässä jakossa olivat varmasti ihan omia itseään. Mun mielestä on ihan käsittämätöntä laittaa hääparin örvellys kuvaajien syyksi!! Itseäni kiinnostaa se eniten mikä sai tämän parin ilmottautumaan SATUhäät ohjelmaan? Tässä oltiin kyllä AIDOSTI AITOJA - eikä itsekritiikin häivääkään ollut. Ehkä syynä oli nuori ikä ja aikuiseksi kasvaminen vähän katkolla. Mulle riitti toi "tehdään vauva" - kommentti. Siitä tiesin millasta sisältöä tänään jaksosta pukkaa.

Vierailija
16/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai he naiivisti luulivat, että siitä tehdään kokonaisuus, eikä poimita 78 tunnista tunnin pahimpia paloja.

Vierailija
17/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sarja ainakin eilisen perusteella provokatiivinen, mutta kyllä hääpari saa vapauden käyttäytyä kuvauksissa miten tahtoo. Ja tuskin heitä kuvataan salaa. Jos kamera käy. niin kyllä varmaan otat tietoisesti sen riskin, että tämä päätyy lopulliseen versioon. Ihmiset tässä jakossa olivat varmasti ihan omia itseään. Mun mielestä on ihan käsittämätöntä laittaa hääparin örvellys kuvaajien syyksi!! Itseäni kiinnostaa se eniten mikä sai tämän parin ilmottautumaan SATUhäät ohjelmaan? Tässä oltiin kyllä AIDOSTI AITOJA - eikä itsekritiikin häivääkään ollut. Ehkä syynä oli nuori ikä ja aikuiseksi kasvaminen vähän katkolla. Mulle riitti toi "tehdään vauva" - kommentti. Siitä tiesin millasta sisältöä tänään jaksosta pukkaa.

Kyselijöille tiedoksi, lopuksi siis näytettiin häävalssi ja pariskunnan mikeistä kuuluu epämiellyttävä riitely liittyen tanssimiseen ja tanssikurssiin. Valssin jälkeen morsian riuhtaisee itsensä parin pöytää kohti ja mies kiitää kiukkuisena ulos, kameramies perässä.

Sen jälkeen, jo lopputekstien aikana, näytetään morsianta istumassa ulkona röökillä ja kommentoimassa harmiaan itku kurkussa, kun sulho on taas ihan ämpäripäissään ja vain torstain ollut juomatta. Ei kivaa tekstiä vaikka mitenpäin olisi leikattu...

Huvittava yksityiskohta tuossa vikassa pätkässä oli, että joku häävieras, äiti tai kaaso käy haastattelun aikana nostamassa morsion pukua etumuksesta, ettei se tyrkkybosavarustus pursuilisi ihan niin pahasti! :-D Itsellänikin on tuollaiset suuret löysät tissit, ja jos ne vaikkapa käsin nostaa tuohon leuan alle, tulee niihin sivuun tuollaiset kamalat ojat. En voi mitenkään ymmärtää, että joku sen näyn pystyy vapaasta tahdosta julkisesti näyttämään. Tiettyihin tilanteisiin minäkin tahdon rinnat laittaa seksikkäästi esille, oikeanlaisilla liiveillä ja yläosalla se onnistuukin, mutta eihän tuo ollut sinnepäinkään! Tuosta jos mistä tuli minulle se myötähäpeän tunne.

Toinen oli kyllä se, että tosiasia on, että todella harvoista häistä oikeasti saa tuollaista määrää kiroilua, röökinvetoa ja viinajuttuja (krapulaa yms.) vaikka kuinka editoisi. Se on oikeasti tosi ikävä asia, varsinkin kun leluina kuvioissa pyörii myös ihan oikeita lapsia... :-(

Vierailija
18/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä pahempiakin morsiamia nähty. Toi oli kaunis ja häät oli kauniit.

Olis kyllä kiva tietää että millasta teiän arvostelijoitten elämä on kun noi kerta oli niin "tyhmiä ja hirveitä ja huonostikäyttäytyviä."

Vierailija
19/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nähdä....

Vierailija
20/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä pahempiakin morsiamia nähty. Toi oli kaunis ja häät oli kauniit.

Olis kyllä kiva tietää että millasta teiän arvostelijoitten elämä on kun noi kerta oli niin "tyhmiä ja hirveitä ja huonostikäyttäytyviä."

kauneimmalla tahdollanikaan kauniita saa. Ja morsiamen käytös viimeistään vesitti hänen kauneutensa. Ja totta se on, vaikka olisi ohjelmaa miten editoitu, niin ei ne "huonot" palatkaan synny ilman, ettö ovat oikeasti tapahtuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi