Lähtisitkö yksin kahden kouluikää lähestyvän lapsen kanssa etelään rantalomalle?
Kun ei tunnu löytyvän matkakumppaneita ja rahaa olisi. Löytyisköhän paikan päältä jotain seuraa lapsille, ehkä äidillekin?
All inclusive, vai tavallinen?
Mikä kohde? En halua minnekään Thaimaahan, se on ainut rajoite. Ja lapset haluaa uida.
Vaihtoehto olisi jokin hiihtolomakohde, jonne ehkä löytyisi matkaseuraakin, mutta lapset eivät ole koskaan kokeilleet suksia (laskettelu) ja 5-vuotias pelkää tulla pulkankin kanssa alas isompia mäkiä.
Kommentit (32)
matkakohteeksi. Aikuista juttuseuraa löytyy tarvittaessa hyvin altaiden reunoilta ja leikkipaikoilta ja vatsataudin riski minimaalinen johonkin Turkiin tai Egyptiin verrattuna. Ja ennen kuin tuhat mammaa rynttää tänne haukkumaan maan ihmisoikeusasioita, voin kertoa, että ihmiset vaan tuntuvat siellä paljon perusonnellisemmilta, kuin esim. Espanjassa, missä asumme tällä hetkellä. Ja ne 'kyykistetyt' intialaiset työläiset kuvasivat väsymättä pellavapäisiä lapsiani kännyköillä :)
Onnistun saamaan yleensä mahataudin jopa Kanarialla. Siinä sitten lasten kiva käkkiä huoneessa kun mamma yrjöää ja kuumeilee...
ja reissut ovat menneet aina hyvin. Nuorimmainen on diabeetikko ja silti olen uskaltanut matkustaa hänen kanssaan. Kai te sitten terveitten lasten kanssa voitte vielä helpommin ;)
Lasten kanssa on oma vapaus reissata ja kuten joku kirjoitti aiemmin, tulee miehen kanssa kitkaa helposti.
En kestäisi matkalla(kaan) kiukuttelevaa miestä tai aikuisen miehen huomiontarvetta. Huh.
Jos kuiteinkin joku yksinäinen raitis äiti lapsen kanssa halusi myös matkoille niin voitaisi tehdä äiti lapsi reissu yhdessä niin on hauskempaa Helsinki Espoo tai Vantaan aluueilta
Minulla on 2v poika ja haluaisin kauemmas vaikka Thaimaaseen 2 viikoksi maaliskuussa mun sähköposti on info@helmiputiikki.com elikä Helsingistä lennolle
eikä kaikilla ole lapsille hoitajaa. Jos tapahtuisi niin että aikuine joutuu sairaalaan ulkomailla niin kyllä niille lapsille joku paikka järjestyy.
Ja voihan 2 aikuisen kanssakin käydä niin että aikuiset joutuvat sairaalaan.
yhdistelmä omatoimilomalle.
Mitä jos aikuinen sairastuu vatsatautiin tai vakavammin.
Yksinkertaisesti siitä syystä, että jos sattuu jotakin, loma menee ihan plörinäksi sitten kaikilta.
Mielellään jos joku äiti vielä lapsen kans haluaisi mukaan olisi seuraakin enemmän ja voi jättä turvallisesti lapsen jos vaikka haluaisi käydä hoitoja ottamassa hieronta jm.
Olen 2 v pojan kanssa kahdestaan muuten.
minäkin tässä pohdin maaliskuussa lähtöä 6v tyttäreni kanssa ulkomaille kahdestaan kun ei matkaseuraa tunnu löytyvän...pitäiskö rohkaistua ja mennä yhdessä porukalla ?
T. äiti 27v
yksin lasten/lapsen kanssa. Tietysti aina on taka alalla kaivertanut, että jos jotain sattuukin... mitään ei koskaan kuitenkaan ole koskaan käynyt. Aikuista seuraa olen välillä kaivannut, mutta hyvin tullut toimeen ilmankin.