Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No joo, en mäkään tajua "kaikki-mulle-heti" äitejä - tai isiä,

Vierailija
13.01.2011 |

tyyliin tehdään useampi lapsi parin vuoden välein ja laitetaan kaikki kokopäivähoitoon alle vuoden vanhana.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat toimi aikanaan noin meidän kohdalla, lapset parin vuoden tai kahden välein ja aina 9kk iässä hoitoon koko päiväksi.

Lisäksi on erottu, pompoteltu lapsia kodista toiseen, tehty siskopuolia ja veljiä ja uusperheitä useampia ja muutettu ja sekoitettu pakkaa aina uudestaan. Siskoja ja veljiä ja siskopuolia ja puolisikoja ja -veljiä ja exän lapsia on kohdeltu eriarvoisesti toisiinsa nähden (mikä lienee välttämättömissä noin hurjassa kuviossa).

Rakastan vanhempiani ja kunnioitan heitä ihmisinä, mutta pakko myöntää etteivät he toimi mulle minkäänlaisena esikuvana.

Meidän perheessä lapsia tehdään niin monta että kaikille on resursseja taata kunnollinen ympäristö kasvaa ja kehittyä, lapsiamme ja heidän juuriaan kunnioitetaan, ja mikä tärkeintä, lapset hoidetaan kotona ja itse pienenä, isompana voidaan sitten mennä elämäntilanteen mukaan kunkin lapsen kohdalla ihan siitä riippuen miten lapselle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi