Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla avainta vanhempiesi luokse?

Vierailija
13.01.2011 |

Jos on, niin missä tilanteissa käytät sitä?

Jos ei, niin koska olet siitä "luopunut"?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lupa mennä sinne koska vaan.

Kun teidän, et on kotona ilmottelen kyllä etukäteen, et oon menossa vaik ei tarvis.

Kaapista/jääkaapista/pakastimestakin saa syödä ilman erillistä lupaa mitä huvittaa.

Vierailija
42/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoivat prkl oven etten pääse enää sisään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin pois väkisin, kun muutin omilleni.

Äidilleni avain on, vaikkemme ole tekemisissä. Otin sen äitini omakotitalosta, jossa asuu yksin siltä varalta, että pääsen taloon kun äiti kuolee.

Vierailija
44/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän sitä aina kun käyn "kotona" silloinkin kun äiti ei ole paikalla, tietysti ilmoitan asiasta tai jätän lapun että olen käynyt.

äiti on koko ikäni painottanut että lapsilla on aina oikeus tulla kotiin!!!

Vierailija
45/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän missä on vara-avain ja käytän sitä vain jos äitini pyytää erikseen käydä kastelemassa kukkia jos ovat reissussa. Isäni luokse minulla ei ole avaimia.

Olen luopunut avaimistani kotoa muutettuani, ja sekä isäni että äitini ovat tuon jälkeen muuttaneet kumpikin useita kertoja.

Vierailija
46/51 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tekisin sillä?

Vierailija
47/51 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta.

Vierailija
48/51 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on 2aikuista lasta,heillä on ja tulee aina olemaan vapaa pääsy kotiimme. Avainta tosin ei tarvita, koska on sormenjälki lukko, mutta niin lasteni kuin heidän puolisoidensa sormenjäljet sopivat meidän lukkoomme.

Vierailija
49/51 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää avainta jemmassa, jos eivät ole kotona eivätkä itsekään siis pidä avaimia mukana. Asun toisella puolella Suomea, joten en tekisi kyllä avaimella juuri mitään, kun käyn vanhempien luona kerran tai pari vuodessa.

Vierailija
50/51 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän mielestä kodin ulko-ovea oli turha pitää lukossa, pitemmillä reissuilla vaan. Tosin silloinkin jätettiin avain saunan ikkunalle, jos joku ois sitä tarvinnu, koko kylä tiesi avaimen paikan :D :D :D

Vierailija
51/51 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan avain on meidän nuoremmalla pojalla, koska hän menee papan luo lähes aina koulusta ja pääsee sisälle jos pappa on asioilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi