Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=( en tullu raskaaks tässä kierrossa, ärsyttävää odotella seuraavaa =(

Vierailija
13.01.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panette sitten ensi kuussa taas parastanne

Vierailija
2/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun raskaudesta on nykyään tehty niin saamarin suunniteltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamaan vielä kenties pitkään. Toivottavasti pian, mutta vuosikaan ei ole vielä mikään ihme.

Vierailija
4/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautuneet ekasta kierrosta.

Vierailija
5/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on just oikein sellasille jotka oikein suunnittelee et "ensi huhtikuussa alamme yrittämään lasta"-tyyliin et sitä lasta ei sit kovin helpolla kuulukkaan! Mitäs pitävät niin itsestään selvyytenä et niitä lapsia sit tulee heti ku haluaa.

Tottakai on normaalia vähän suunnitella et milloin, mut tää nykynen meininki on jotain niin järkyttävää jo.

Mut tsemppiä ap:lle, en nyt pelkästään sua tällä kirjotuksella tarkottanu vaan noita ääripään tolloja joita näkyy kokoajan enempi!:)

Vierailija
6/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut

Yhteenmuutto

Vakituinen työ

Kihlat

Naimisiin

Lapsi

Namnam.

Mutta joo, alkuperäiselle tsemppiä! Vuoden päästä tutkimuksiin jos ei natsaa!

Vierailija
7/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on yritystä ollut 4 kierron verran. Koko ajan jännittää et joko nappais. Mä ap tiedän ton tunteen! Kun ei malttas millään oottaa ja sit oikein kädet hikoaa menkkojen alkamispäivänä tyyliin alkaako, ei ala, alkaako, ei ala...

Tsemppiä sulle! Eikun vaan ukon kanssa touhuilemaan ja rojut ränniin! ;)

Vierailija
8/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on just oikein sellasille jotka oikein suunnittelee et "ensi huhtikuussa alamme yrittämään lasta"-tyyliin et sitä lasta ei sit kovin helpolla kuulukkaan! Mitäs pitävät niin itsestään selvyytenä et niitä lapsia sit tulee heti ku haluaa. Tottakai on normaalia vähän suunnitella et milloin, mut tää nykynen meininki on jotain niin järkyttävää jo. Mut tsemppiä ap:lle, en nyt pelkästään sua tällä kirjotuksella tarkottanu vaan noita ääripään tolloja joita näkyy kokoajan enempi!:)

Me päätettiin että jätettiin ehkäisy pois ja annetaan lapsen tulla kun on tullakseen (kakkosesta kyse). Nyt 5 kk mennyt ja täytyy myöntää, että ei jaksaisi odottaa. Esikoisen kanssa en osannut ajatella raskautta kauheasti etukäteen, mutta nyt toisella kerralla kun tietää mitä se on, ei voi olla esim. miettimättä, viitsitäänkö varata lomamatkaa jos mulla onkin pahoinvointi juuri silloin jne. Tai mun ei kannata nyt ottaa opintovapaata, kun 6 kk tulot pienenisi todella paljon jne. On vaan niin vaikea olla ajattelematta asiaa ja sitten pettymättä... Jos vaikka saisin tietää, että en voi enää koskaan saada lapsia, olisi vaan sopeuduttava elämään yksilapsisena perheenä.

Vierailija
9/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pco ja ei oikein tahdo olvulaatio toimia :(. clomifen ei sopinut kun ei tullut muuta kuin kysta.

Tällä hetkellä käytössä vain terolut ja metforem.

Tässä keväämmäällä katsotaan jotain muuta jos ei nappaa.

Meillä onneksi jo kaksi lasta. Onneksi alettiin lasten tekoon nuorena (olin 21v. kun esikoinen syntyi). Tämä pco kun on vain pahemtunut iän myötä joten jos lapsia olisin alkanut kolmekymppisenä tekemään olisi voinut käydä huonosti.

Ehkäisy meillä ollut käytössä viimeksi kun olin 19v. eli 9v. sitten.

Mutta ehkäpä jo tässä kierrossa se kolmas tärppäisi :).

Vierailija
10/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän useemmin kuin kerran kuussa.

Vierailija
11/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatas harrastaa seksiä vähän useemmin kuin kerran kuussa.

joku kaikkitietävä neuvoo! Annetaanpa aplodit!

Vierailija
12/12 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä sen enempää oo suunnitellu, tai onhan mulla kierukka ollu ja sen otatin pois, eli joo suunnittelin että saa lapsi tulla kun on tullaksen, mut tietty oisin halunnu mahd pian raskaaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi