Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittely miehen kanssa - kumpi on oikeassa?

Vierailija
12.01.2011 |

Voiko ylipainoisilla näkyä solisluut? Ja asia ei minua sikäli kosketa kovasti, pohdittiin vain miehen kanssa ja minä olin sitä mieltä että voi, mutta mies väitti vastaan. Kumpi on oikeassa? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla varmaan näkyis, jos olisin ylipainoinen. Mulla kerääntyy kaikki alakroppaan, yläkroppa on tosi kuiva. Olen 167 cm pitkä ja painan n. 65 kg, ja mun kylki- ja solisluut näkyvät todella selvästi.

Vierailija
2/10 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa 95 ja pituutta 164

t.pläski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoi ettei koskaan ole nähnyt pyöreämmällä naisella solisluita näkyvissä tai luiden kuultavan läpi yhtään mistään, ei suostunut uskomaan että rasva kerääntyy eri ihmisillä eri paikkoihin :)

Vierailija
4/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ylipainoinen noin 10 kiloa. ja jep, kyllä mulla sopisluut näkyy, ylipaino on alakropassa kun olen muhkea päärynä.

Vierailija
5/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruumiin rakenne voi olla hyvin erilainen eri ihmisillä. Jos ylipaino kertyy esim. peppuun ja reisiin, voi yläruumis olla todella hoikka.

Eli uskon, että osalla ylipainoisista voi hyvinkin näkyä solisluut. Etenkin, jos ylipainon rajana pidetään painoindeksiä 25.

Vierailija
6/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope sanoi, että ainut kohta ihmisessä joka EI peity rasvan alle on juuri solisluut. Eli kyllä näkyy. Itsekin olen reippaasti ylipainoinen ja kyllä ne näkyy.

Vierailija
7/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lukion terveysopin tunnilla ope sanoi, että ainut kohta ihmisessä joka EI peity rasvan alle on juuri solisluut. Eli kyllä näkyy. Itsekin olen reippaasti ylipainoinen ja kyllä ne näkyy.

Paitsi että itsellä muutamakin kilo lisää normaalipainon sisälläkin niin solisluut eivät enää näy. Mitat tällä hetkellä 168/59 ja jo 65 kilossa solisluita ei näy, nyt näkyvät selvästi.

Vierailija
8/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö on 90 cm

painan 106

pituus 168

näkyy solisluut

Vierailija
9/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm ja painoa alle 60kg eikä näy solisluut mitenkään huomattavasti mut tiedän itseäni painavampia joilla näkyy.Olen myös luonnostaan hoikka lanteinen ja kilot kertyy tasasesti kroppaan eikä alakroppaan jolloin persus leviää mut käsivarret ja yläkroppa voi olla hyvinkin kapoiset.Eli miehes on väärässä tai sit sen käsitys lihavasta on aika alhainen rasvaprosentin suhteen.

Vierailija
10/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170cm ja 94kg ja minulla näkyvät solisluiden lisäksi alimmat kylkiluut (mulla on jotenkin isot ja törröttävät kylkiluut). Sen lisäksi esim. ranteet ovat luisevat, se pallero törröttää ihan selvästi ja jänteet näkyy. Olenkin tällanen persläski :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi