Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko vielä löytää tällaisen miehen?

Vierailija
12.01.2011 |

En pyydä ihan mahdottomia, mutta nämä olis toiveissa:

- haluaa aidosti viettää aikaa minun ja perheen kanssa, on kiinnostunut meidän asioistamme

- ottaa vastuun yhteisistä asioista (kodinhoito, lapsen hoito ja kasvatus)

- tekee asioita siksi, että haluaa ilahduttaa minua; ei siksi, että odottaa palkintoa (hieronta, seksi, lupa lähteä poikien kanssa ulos)

Lisäksi vaadin tiettyjä perusasioita: perusssiisteys, talous, alkoholinkäyttö ja yleiset sosiaaliset taidot hallussa. Siis mikään ihmemies ei tarvitse olla, vaan ihan tavallinen.

Mistä tällaisen löytäisi? Oma mies on kaikkea muuta kuin tätä, eikä kavereillakaan ole juuri parempia (en meinaa, että veisin kaverin miehen, vaan että niitä hyviä ei taida olla kovin tiuhassa).

Onko kellään tällaista miestä? Vai haaveilenko mahdottomasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa perhettään, ottaa vastuuta, ei käy koskaan missään, vihaa ihmisiä, on myös ärsyttävä huumorintajuton imbesilli. Haittaako se? (ai niin ei muista synttäreitä ei osta lahjoja ei tajua naisista mitään)

Vierailija
22/25 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä ihan mahdottomia, mutta nämä olis toiveissa:

- haluaa aidosti viettää aikaa minun ja perheen kanssa, on kiinnostunut meidän asioistamme

-> omani viettää aikaa ja on kiinnostunut minusta ja lapsista. harva se päivä sana kuulla rakkaudentunnustuksenkin,pusuja ja hellyyttä on. Parempaa isää saa hakea, myö sisäpuolena hän on hyvä.

-> tekee yhtä paljon kuin minä, pesee omat pyykkinsäkin usein, tiskaa, laittaa ruokaa jos en ehdi (oma lempihommani), imuroi, kuskaa lapsia ja minua autolla minne tarvii, käy kaupassa jne

- tekee asioita siksi, että haluaa ilahduttaa minua; ei siksi, että odottaa palkintoa (hieronta, seksi, lupa lähteä poikien kanssa ulos)

-> kyllä tekee. Aina tsemppaa minua lähtemään harrastuksiin, jotta pirsityisin, innostaa ja kannustaa, suukottaa, halaa

Lisäksi vaadin tiettyjä perusasioita: perusssiisteys -> on siisti, tuoksuu hyvälle, puhtaat vaatteet jne

, talous -> ihan ok

, alkoholinkäyttö -> ei käytä

ja yleiset sosiaaliset taidot hallussa -> todella pidetty kaveri, sosiaalisesti lahjakas, pukeutuu tarvittaessa mielellään pukuun, mutta myös verkkareihin tilanteen mukaan, harrastaa, on mukana elämässä

. Siis mikään ihmemies ei tarvitse olla, vaan ihan tavallinen.

Mistä tällaisen löytäisi? Oma mies on kaikkea muuta kuin tätä, eikä kavereillakaan ole juuri parempia (en meinaa, että veisin kaverin miehen, vaan että niitä hyviä ei taida olla kovin tiuhassa).

Onko kellään tällaista miestä? Vai haaveilenko mahdottomasta?

Eli mulla on. Pidän kii. Tai ei mun tartte pitää, pysytään yhdessä pitämättäkin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussana vielä mahtava isäpuoli pojalleni

Vierailija
24/25 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ystäväpiirin perusteella... itselläni sitten on paremmin asiat, sillä tuo lista täyttyy helposti enkä voi ikinä osallistua naisten tapaamisten miesten morkkaussessioihin, koska tuo mun mies on oikeasti niin kultainen.

-> kyllä, ehkä vielä enemmän kuin minä, suunnittelee yhteisiä matkoja ja viikonloppuisin on ihan ihmeissään jos ei ole mitään yhteistä juttua mitä tehdään. Tietää mitä perheessä tapahtuu, tietää jos lapselle haetaan jotain tiettyjä kenkiä vaikka ja sanoo jos on nähnyt sellaiset jossain. Moni kaverin mies ei ikinä halua tehdä mitään perheensä kanssa ja on autuaan tietämätön lasten asioista.

-> ehdottomasti. Nytkin voin kökkiä huvikseni koneella, kun tiedän että mies nousee aamulla hoitamaan lasta ja mä saan nukkua :)) siivoaakin aika paljon, ja esim. aina imuroi ja pesee lattiat koska mä en tykkää siitä hommasta.

-> kyllä, tekee koska rakastaa minua ja haluaa ilahduttaa. Ja samoin minä teen hänelle. :)

Lisäksi vaadin tiettyjä perusasioita: perusssiisteys, talous, alkoholinkäyttö ja yleiset sosiaaliset taidot hallussa. Siis mikään ihmemies ei tarvitse olla, vaan ihan tavallinen.

-> on siisti, hoikka, urheilee muttei mikään bodari vaan tavallisen hyväkuntoinen, ei dokaile - ehkä kerran kahdessa kuussa käy kavereiden kanssa baarissa enemmän viihteellä eikä silloinkaan ole missään änkyräkännissä. On puhelias seurassa muttei suuna päänä, kyselee minunkin kaverieni kuulumiset eli sosiaaliset taidot huomattavasti kehittyneemmät kuin monella muulla miehellä, jotka eivät KOSKAAN noteeraa minua mitenkään. Olo on kuin teini-ikäisellä ei-toivotulla vieraalla, kun pitää kavereiden luona luimistella kun niiden sosiaalisesti kyvyttömät äijänrohjakkeet mulkoilevat sohvalta :/

Et haaveile mahdottomia, mun miehellä on tällaisia kavereitakin, mutta ne ovat kyllä varattuja. Jostain syystä mun ystävien miehet ovat järjestään ihan kamalia näin naisnäkökulmasta käytökseltään mutta miehen ystävät ovat paljon tasokkaampaa sakkia.

Vierailija
25/25 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän