Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotiaan imettäjä hetken paikalla

Vierailija
12.01.2011 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö imetyksen lopettamisen jälkeen saaneet lehmänmaitoa? :O

pärjätä ilman lehmänmaitoa?

(Vastaus: hyvin.)

Kait nyt jokainen tietää että pärjää :)

Mutta kait nyt varmistit että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta? Söittekö juustoja? Nekin on tehty vasikan maidosta :)

Tai jogurttia, huh niin on nekin! :D

että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta :) Joiltakin tuppaa unohtumaan! :)

Älä nyt nokkiis ota :) Voi herne vielä juuttua hyvinkin syvälle :D

kaikki lainausketjun viestit eivät ole saman kirjoittajan kynästä, esim. itse olen kirjoittanut vain yhden.

Mulla ei ole lapsia, mutta kun niitä tulee, niin todennäköisesti syötän heille lehmänmaitovalmisteita. itsekin syön juustoa ja oivariinia. Mutta tiedostan, ettei lehmänmaito ole todellakaan välttämätön ihmisen ravitsemukselle. Onhan jopa kokonaisia kansoja, jotka eivät sitä voi ravinnokseen käyttää.

Muuten, jos tiedostat, että kalsiumia saa muualtakin, kannattaa kirjoittaa sellaisia kommentteja, joista tämä käy ilmi, niin ei tule sanomista.

Vierailija
42/46 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kait nyt varmistit että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta? Söittekö juustoja? Nekin on tehty vasikan maidosta :)

että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta :) Joiltakin tuppaa unohtumaan! :)

kaikki lainausketjun viestit eivät ole saman kirjoittajan kynästä, esim. itse olen kirjoittanut vain yhden.

Mulla ei ole lapsia, mutta kun niitä tulee, niin todennäköisesti syötän heille lehmänmaitovalmisteita. itsekin syön juustoa ja oivariinia. Mutta tiedostan, ettei lehmänmaito ole todellakaan välttämätön ihmisen ravitsemukselle. Onhan jopa kokonaisia kansoja, jotka eivät sitä voi ravinnokseen käyttää.

Muuten, jos tiedostat, että kalsiumia saa muualtakin, kannattaa kirjoittaa sellaisia kommentteja, joista tämä käy ilmi, niin ei tule sanomista.

mä kirjoitin tuon, että "Kalsiumiahan ei saa kuin lehmänmaitotuotteista..." tai jotain sinne päin, mutta en ole se, joka kirjoitti imettäneensä kolmevuotiaaksi, eivätkä hänen lapsensa syö lehmänmaitoa (tai lehmänmaitotuotteita?). Minun lapseni ei syönyt rintaa "kuin" lähes kaksi vuotta, ja on saanut lehmänmaitotuotteita n. vuoden iästä alkaen, mutta siltikin minä tiedän edellisen kirjoittajan tavoin, että kalsiumia saa muualtakin, kuin lehmänmaidosta. Ja olen kohtalaisen varma, että sekin kirjoittaja, jonka perheessä ei käytetä lehmänmaitoa, osaa huolehtia lastensa (ja itsensä) kalsiuminsaannista.

Niin ja ei mulla ole hernettä nenässä. Jossain ikävässä sarkasminpuuskassa vain kirjoitin tuollaisen nenäkkään kommentin, kun mua hieman huvitti, että joku katsoo tarpeelliseksi kertoa täällä jollekin, joka ei käytä lehmänmaitoa, että jogurteissa ja juustoissa sitä yleensä on. Kiitos ja anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kait nyt varmistit että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta?"

Jos tuota lausetta ei ymmärrä, niin ei voi mitään.

Miksi te lainailette jos ette edes ole se jolle vastasin?

Aloittaisitte uuden. Tietäisi kenen kanssa keskustelee!

Vierailija
44/46 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta kait nyt varmistit että lapset saavat tarvittavan kalsium määrän muualta?"

Jos tuota lausetta ei ymmärrä, niin ei voi mitään.

Miksi te lainailette jos ette edes ole se jolle vastasin?

Aloittaisitte uuden. Tietäisi kenen kanssa keskustelee!

ENSIMMÄINEN kommenttisi asiasta kertoi vähän muuta.

Sen takia lainaillaan, että tiedetään, kelle kommentoidaan.

Vierailija
45/46 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi alkaa saada hampaita on aika siirtyä kiinteämpään ruokaan. Senhän nyt sanoo maalaisjärkikin. Tisseissä ei ole mitään ällöä eikä perverssiä, turha huudella sellaista.

Rintaruokinta kuuluu pikkuvauvoille, hävettäisi jos oma lapseni muistaisi ajan kun oli vielä tissillä. Ei perversiyden vuoksi vaan siksi, että se kertoisi siitä etten minä osannut päästää irti ajoissa. Oletteko joskus nähneet vaikka leijonaäitiä joka imettää omaa saalistaan metsästävää lastaan. Ette, joten antakaa nyt jo olla. Senkun imetätte vaikka armeijaikäistä mutta lakatkaa nyt jatkuvasti tekemästä näitä aloituksia. Piruako se minulle kuuluu?

Vierailija
46/46 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä, joka koit tämän perverssinä, mietipä oman pääsi sisältöä, jos sana tarve saa sinut ajattelemaan vain ja ainoastaan seksiä. Tarpeen tyydytys pitkään imettävillä äideillä voi olla sitä, että ei pysty päästämään siitä lapsestaan irti tässä suhteessa, ja siirtymään seuraavaan vaiheeseen, vaan imetyksellä tarrautuu lapseensa ja pitää tämän vauvana lähellään, vaikka toinen on jo kävelevä, puhuva pieni ihminen.

Osittain liityy nykyiseen ilmiöön, jossa paapotaan lapset pumpulissa aikuisiksi asti eikä anneta niiden itsenäistyä normaalein kehitysaskelin. Ensimmäisiä niistä askelista on, että lakataan imemästä rintaa ja opitaan syömään itse, eli ymmärretään, että ravinto ja myös maito tulee muualta kuin äidistä

yöks. kuulostaa kamalalta, tyydyttänet omia, et lapsesi tarpeita. Lapsesi ei enää 2-vuotiaana imetystä tarvitse. Ja turha vedota mihinkään WHO:n suosituksiin, jotka on ennemminkin suunnattu kehitysmaiden äideille, joille rintaruokinta on helpoin tapa saada lapselle edes jotain ruokaa.

olla päästäsi vialla, että edes ajattelet tuommoista! Vain sairas perverssi mieli keksii tuollaisia ajatuksia! Lopettaisin imeyksen vaikka tähän paikkaan, jos lapsi antaisi periksi. Toisaalta, onhan tässä hyviäkin puolia, vasta-aineet - lapsi ei sairastele, ja on muutenkin isokokoinen ja topakka, vaikka syö kuin lintu normaalia ruokaa. Eli aika terveellistä täytyy maidon olla. Ja nukahtaa sekä yö -että päiväunille 5-10 minuutissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän