Onko 163,5 cm normaali vai lyhyt? naisesta siis.
Kommentit (30)
itse olen 165, keskipituus taitaa olla n. 167 nykyisin?
on mielipidekysymyksiä! "Tappi on, iästä viis...koska MINÄ olen pidempi ja MINÄ olen normaali ja MINÄ olen sitä mieltä".
Seiska on oikeassa. Jos nainen on yli 25-vuotias, hän on 163,5 centtisenä täysin keskipituinen, sillä vielä vuonna 2007 suomalaisen täysi-ikäisen naisen keskipituus oli 163 cm. Nykyisellään 15-24-vuotiaden naisten keskipituus on jo 167,5 cm. ELI TODELLAKIN ON IÄSTÄ KIINNI, ONKO AP:n MAINITSEMA NAINEN KESKIMITTAINEN VAI LYHYEHKÖ!
on mielipidekysymyksiä! "Tappi on, iästä viis...koska MINÄ olen pidempi ja MINÄ olen normaali ja MINÄ olen sitä mieltä".
Seiska on oikeassa. Jos nainen on yli 25-vuotias, hän on 163,5 centtisenä täysin keskipituinen, sillä vielä vuonna 2007 suomalaisen täysi-ikäisen naisen keskipituus oli 163 cm. Nykyisellään 15-24-vuotiaden naisten keskipituus on jo 167,5 cm. ELI TODELLAKIN ON IÄSTÄ KIINNI, ONKO AP:n MAINITSEMA NAINEN KESKIMITTAINEN VAI LYHYEHKÖ!
Minä olen 23 ja en missään sanonut ap:ta tapiksi, itsekin olen 161 cm ja mielestäni ihan normipituinen. Kyse siitä, että nykyisin naisten keskipituus on 167,5 cm. Ja ps. Ap ei missään maininnut sitä ikäänsä...
ja missä alkaa lyhyt? Ja päinvastoin, mistä alkaa "pitkä"? Minusta keskipituus +/- 5 cm, AINAKIN on vielä ihan normaalia olematta erityisen lyhyt tai pitkä.
löysin suomalaisten naisten keskipituuden, joka on 165cm. Itse olen juuri tuon 163,5 ja tunnen itseni aivan mormaalipituiseksi. Opetan nuoria aikuisia ja joukossa on useita minua lyhyempiä. Eipä ole ikinä tullut mieleenkään, että olisin lyhyt.