Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysäköitkö koskaan lapsiperhepysäkkiin?

Vierailija
12.01.2011 |

Vai mikä sen nimi nyt sitten iknä onkaan... Isojen markettien pihalla ainakin on näitä paikkoja.

Oletko siis pysäköinyt paikalle vaikkei lapsia mukana?

Mä olen ite joskus, sehän ei oo laissa kielletty. :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ymmärtää miks niihin joku ajaa jos ei ole lapsia mukana. Mua niin ottaa aivoon ku lasten kans oon kauppaan menossa ja just joku järkevä pariskunta ilman lapsia, tai mahollisesti just joku teistä lapsensa kotiin jättäneistä äideistä vie viimesen lapsiperhepysäkin. Sitte ite joutuu lasten kans ahtautuun parkkipaikan peränurkkaan pieneen hikiseen väliin ja niin ovet paukkuu viereisiin autoihin.. Vaikka kuinka lapsille sitä terotetaan että varovasti ne ovet auki ni ne vaan paukahtaa.. Ja siinä ite yrittää pienempiä laittaa turvaistuimiin ku ei oo minkäänlaista tilaa ku ei voi ovea kunnolla aukasta.

Vierailija
22/22 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on tilaan kun kaikki muutkin tuntuvat niihin ajavan. Tänäänkin oli joku vanhempi rouva autonsa kanssa "lapsiparkissa" ja teki mieli kysäistä että mihin lapset on unohtunut kauppareissun aikana. Varsinkin kun itsellä oli kyydissä 2 lasta ja olen viimeisilläni raskaana niin tosi kiva ujuttaa itseään ja lapsia autoon ahtaissa väleissä! Jokunen viikko sitten parkkeerasin auton tuollaiseen ruutuun vaikka mukana oli vain masuvauva, mutta niin monesti on ollut ongelmia sopia autoon sisälle ahtaissa väleissä eli katsoin oikeudekseni pysäköidä moiseen ruutuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla