Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitäis valita vaan yhdet: valko- vai punaviinilasit?

Vierailija
12.01.2011 |

Eli kummat kannattaisi ostaa, jos käyttöä harvoin, ja ajatuksena, että molempia kävisi juoda samoista laseista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pohditte jotain tällaisia akateemisia kysymyksiä, kun kuitenkaan kukaan ei täällä osta vain valkkari- tai punkkulaseja, vaan kaikilla on molempia ja tietenkin shampanja-, snapsi-, konjakki-, viski-, shotti-, sherry- ja ruokajuomalasit siihen päälle, vähintään 24 hengelle kutakin. Miksi siis pihistellä jossain viinilaseissa? Kiva siinä sitten tarjota luksusillallisen yhteydessä julkkisvieraille valkoviiniä punkkulasista! Härre gud!

Vierailija
22/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa armollisia ja antakaa mun edes täällä brassailla mun astioilla ja viinilaseilla!

Livenä en kehtaa kuitenkaan lähteä esittelemään vierailleni kaappeja että katsopas kuinka hienot sarjat mulla on ja ai että kun tämäkin maksoi paljon.

Sitäpaitsi, jos joku on kiinnostunut ja keräilee astioita ja laseja niin hieno homma! Voisi hullumminkin mennä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin valitsisin, jos vain toiset ostaisin.

Malli on jokaisen oma valinta, meillä on ultimathule-sarjaa ja ainakin siinä valkoviinilasi tuntuisi liian pieneltä punaviinille. Itse olen kans niitä laseihin hurahtaneita, on ihanaa, kun on paljon eri malleja samasta sarjasta! :) En minäkään niitä kenellekään varsinaisesti esittele, mutta on oikeesti kiva kattaa kaikille samaa sarjaa.

Vierailija
24/24 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä molemmat viinit mahtuvat hengittämään, mutta punkulle tärkeämpää. Ja lasejahan ei koskaan kaadeta täyteen, oli viini kumpaa tahansa.