Olen huomannut, että ylipainoiset naiset käyttävät joskus mustia sukkia
Kommentit (14)
Pistää kyllä vihaks kun eivät vaan tajua jättää mustia sukkia, housuja, kirjoja, huiveja ja kynsilakkoja meille normaalipainoisille. >:(
Mä näin tänään yhden läskin, jolla oli korvakorut ja korkokengät. Kyllä yökötti! :@
Yleensä niillä on punaiset sukat, monilla on niissä jopa jotain valkoisia kukkia tai tähtiä.
Miksi ne käyttää hoikkien sukkia, siis mustia?
Ootteko myös huomanneet, että jotkut ylipainoiset käyttävät housuja, käyvät töissä ja lukevat kirjoja! Miksiköhän? Yrittääköhän ne unohtaa sen lihavuutensa sillä tavalla?
Ootteko myös huomanneet, että jotkut ylipainoiset käyttävät housuja, käyvät töissä ja lukevat kirjoja! Miksiköhän? Yrittääköhän ne unohtaa sen lihavuutensa sillä tavalla?
toi on ihan törkeetä.
Ne sukat nyt vielä jotenki käsitän, mutta tämä kaikki muu on aivan järkyttävää. Minä tulen aina niin surulliseksi kun näen jonkun ylipainoisen lukevan kirjaa ja vielä käyttävän housuja :´(
toi on ihan törkeetä.
Ne sukat nyt vielä jotenki käsitän, mutta tämä kaikki muu on aivan järkyttävää. Minä tulen aina niin surulliseksi kun näen jonkun ylipainoisen lukevan kirjaa ja vielä käyttävän housuja :´(
tekis aina mieli mennä sanomaan, että herää nyt hyvä ihminen! Mitä sä teet itsellesi! Vitsi ku ois rohkeempi :(
siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä.
ap
Että monet av-mammatkin ovat sairaalloisen mustasukkaisia?
joskus? Minä olen elänyt sen harhan vallassa, että suurin osa käyttää mustia sukkia...
siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä.
ap
Haloo! Vitsi ne lihavat ei kyl tajuu mistään mitään! Kuka nyt ylipäätään käyttää mustia sukkia?
siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä. ap
Haloo! Vitsi ne lihavat ei kyl tajuu mistään mitään! Kuka nyt ylipäätään käyttää mustia sukkia?
siis aivan superjunttia
ap
siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä. ap
niin siis ja jotkut vielä puuvillaisia siis aivan superjunttia
ap
Pliis, herätkää nyt lihavat! Ette voi jatkaa noin!
juo kahvia ja käyttää KYNSILAKKAA! Että mitäs siihen sanotte? Ja näin talvella sillä on usein vielä huivi kaulassa!!??!!
juo kahvia ja käyttää KYNSILAKKAA! Että mitäs siihen sanotte? Ja näin talvella sillä on usein vielä huivi kaulassa!!??!!
lentää kahvi suusta näytölle, onneks sain pidettyä kun oli omenapiirakkaakin just suu täynnä..
Täällä minä ylipainoinen juon kahvia, syön piirakkaa ja kynnet on lakattu. Huivi vaan puuttuu niin oisin just tuon toisen läskin kopio.