Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että ylipainoiset naiset käyttävät joskus mustia sukkia

Vierailija
12.01.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo kahvia ja käyttää KYNSILAKKAA! Että mitäs siihen sanotte? Ja näin talvella sillä on usein vielä huivi kaulassa!!??!!

Vierailija
2/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää kyllä vihaks kun eivät vaan tajua jättää mustia sukkia, housuja, kirjoja, huiveja ja kynsilakkoja meille normaalipainoisille. >:(

Mä näin tänään yhden läskin, jolla oli korvakorut ja korkokengät. Kyllä yökötti! :@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niillä on punaiset sukat, monilla on niissä jopa jotain valkoisia kukkia tai tähtiä.

Miksi ne käyttää hoikkien sukkia, siis mustia?

Vierailija
4/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko myös huomanneet, että jotkut ylipainoiset käyttävät housuja, käyvät töissä ja lukevat kirjoja! Miksiköhän? Yrittääköhän ne unohtaa sen lihavuutensa sillä tavalla?

Vierailija
5/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko myös huomanneet, että jotkut ylipainoiset käyttävät housuja, käyvät töissä ja lukevat kirjoja! Miksiköhän? Yrittääköhän ne unohtaa sen lihavuutensa sillä tavalla?

toi on ihan törkeetä.

Ne sukat nyt vielä jotenki käsitän, mutta tämä kaikki muu on aivan järkyttävää. Minä tulen aina niin surulliseksi kun näen jonkun ylipainoisen lukevan kirjaa ja vielä käyttävän housuja :´(

Vierailija
6/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ihan törkeetä.

Ne sukat nyt vielä jotenki käsitän, mutta tämä kaikki muu on aivan järkyttävää. Minä tulen aina niin surulliseksi kun näen jonkun ylipainoisen lukevan kirjaa ja vielä käyttävän housuja :´(

tekis aina mieli mennä sanomaan, että herää nyt hyvä ihminen! Mitä sä teet itsellesi! Vitsi ku ois rohkeempi :(

Vierailija
7/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä.

ap

Vierailija
8/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monet av-mammatkin ovat sairaalloisen mustasukkaisia?

Vierailija
9/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus? Minä olen elänyt sen harhan vallassa, että suurin osa käyttää mustia sukkia...

Vierailija
10/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä.

ap

Haloo! Vitsi ne lihavat ei kyl tajuu mistään mitään! Kuka nyt ylipäätään käyttää mustia sukkia?

Vierailija
11/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä. ap

Haloo! Vitsi ne lihavat ei kyl tajuu mistään mitään! Kuka nyt ylipäätään käyttää mustia sukkia?

siis aivan superjunttia

ap

Vierailija
12/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mustia sukkia. jotain rajaa! Mä en ymmärrä. ap

niin siis ja jotkut vielä puuvillaisia siis aivan superjunttia

ap

Pliis, herätkää nyt lihavat! Ette voi jatkaa noin!

Vierailija
13/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo kahvia ja käyttää KYNSILAKKAA! Että mitäs siihen sanotte? Ja näin talvella sillä on usein vielä huivi kaulassa!!??!!

Vierailija
14/14 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää kahvi suusta näytölle, onneks sain pidettyä kun oli omenapiirakkaakin just suu täynnä..

Täällä minä ylipainoinen juon kahvia, syön piirakkaa ja kynnet on lakattu. Huivi vaan puuttuu niin oisin just tuon toisen läskin kopio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän