Kylppärin lavuaari tukossa. Mistä aloitan? :o
Avaanko ensin lauvaarin pohjalta sen pyörylän vai putkia lavuaarin alta?
Kommentit (9)
olen ja kahtena iltana kokeillut.
Neuvokaas uusavutonta vielä mikä se hajulukko on ja miten saan sen auki?
altaan alla. Se lähtee kiertämällä auki. Mutta älä tee niinkuin minä tein ekalla kerralla sitä putsatessa, että hajulukon ollessa pois paikaltaan avasin hanan :D
Se on yleensä kiinni kierrettävillä "renkailla", väännät ne auki ja irrotat hajulukon.
altaan alla. Se lähtee kiertämällä auki. Mutta älä tee niinkuin minä tein ekalla kerralla sitä putsatessa, että hajulukon ollessa pois paikaltaan avasin hanan :D
Mutta ongelmaa ei ole, kun laitat vadin alle. On muuten melkoise ällöttävää puuhaa! Kunnon siivoushanskat vaan käteen ja kaivelemaan mönjiä pois ja itse en pysty hengittämään nenän kautta ollenkaan kun putsinki on menossa, :/
putken käännöksessä, alimmassa kohdassa on käännettävä tulppa, jossa on jengat. avaat sen , puhdistat sen ja putken sisältä vaikka pulloharjalla, vanhalla hammasharjalla yms kaikki töhnät pois. Laita vati alle, niin töhnät ei mee lattialle.
kiitti kaikille avusta!
Ei muuta kun putkimiehen hommiin sitten kun saan ipanan päiväunille. Tulisi muuten varmaan mielellään auttamaan äitiä hajulukon kanssa :)
AP
niin sun ei tarvi murehtia tollasia asioita.
puhdistat sen, peset hajulukon kunnolla. Sen jälkeen laitat viemäriin kodin putkimiestä.