Vihdoikin oli hesarissa juttua, että kertakäyttösuhteet pilaavat Suomen
Yrittäkää nyt oikeasti löytää joku järkevä ihminen ja sitoutukaa vakavasti suhteeseen.
Niin säälittävää ja naurettavaa, että ihmiset oikeasti hakevat näitä lyhyitä suhteita.
Kommentit (59)
No mulla ei ole huolta kun hyvä mies hommattu jo nuorena ja lapsetkin tehtiin iällä 20-25v.
Ehtii sitten nyt vanhemmalla iällä elää "omaa elämää". Ap
Yhteiskunta ei vaan pyöri ja toimi näin kuin nyt.
Voimaantuvat naiset tyrkyllä ja miehet vastuuttomia vätyksiä.
Tinderiä käyttää 5% parinetsijistä. Tämä 5% on koko suomi?
Mun mielestä elämän tarkoitus on oikeasti lisääntyä. Siis naisen tehtävä on synnyttää ja miehen tehtävä pitää huoli perheestään. Niin se vaan on.
Tarkoitus ei ole h.orailla ympäriinsä.
Mitä mun suhteet sulle kuuluu? Eikä varmaan mun aie jäädä pysyä lapsettomanakaan kuulu sulle? Eikä kellekään poliitikolle. Suunnitelkoot keskenään jotain kymppitonnien bonuksia alle kolmekymppisille äideille tai verovapautta kolmannesta lapsesta. Ei minusta äitiä tule vaikka maksaisivat 50000€ ja antaisivat verovapauden jo ensimmäisestä lapsesta.
Taas mielipidettä julkistetaan ainoana totuutena. No se on pienen mielen merkki.
Miehet on naisistunut niin miten niiden kanssa lisääntyy? On ihan tutkittua tietoa, että mm. ympäristössä olevien hormonien johdosta miehet naisistuu. Ihmiset loppuu lopulta sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun suhteet sulle kuuluu? Eikä varmaan mun aie jäädä pysyä lapsettomanakaan kuulu sulle? Eikä kellekään poliitikolle. Suunnitelkoot keskenään jotain kymppitonnien bonuksia alle kolmekymppisille äideille tai verovapautta kolmannesta lapsesta. Ei minusta äitiä tule vaikka maksaisivat 50000€ ja antaisivat verovapauden jo ensimmäisestä lapsesta.
Sunkin hoito, opiskelut ja eläkkeet tulevat muiden kautta lopulta? Siis jos ei muita ihmisiä olisi niin mitä sä täällä duunaat? Niitä ihmisiä tarvitaan ja uusia sukupolvia, sinä tavallaan roikut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin. Ei kannata levittää huonoja geenejä. Jos kerran puuttu vauvojen ja lasten hoivavietti niin ei sellaisten kannata saada lapsia. Lapset kärsii ja huonot geenit siirtyy eteenpäin seuraavalle sukupolvelle.
Vierailija kirjoitti:
Pidä ap huoli omista suhteistasi. Idiootti.
onneks olkoon! ootte molemmat samanmoisia molopäitä vaikka erimieltä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunkin hoito, opiskelut ja eläkkeet tulevat muiden kautta lopulta? Siis jos ei muita ihmisiä olisi niin mitä sä täällä duunaat? Niitä ihmisiä tarvitaan ja uusia sukupolvia, sinä tavallaan roikut mukana.
Viinaa ja huumeita voi käyttää ilman muitakin ihmisiä. Ei muille ihmisille ole mitään tarvetta jos tietää mitä tekee.
Jos ap haluat vaikuttaa niin painu vaikka politiikkaan tai ala influensseriksi. Täällä vottuilu ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin. Ei kannata levittää huonoja geenejä. Jos kerran puuttu vauvojen ja lasten hoivavietti niin ei sellaisten kannata saada lapsia. Lapset kärsii ja huonot geenit siirtyy eteenpäin seuraavalle sukupolvelle.
Ja paskat. Itsekäs voimaantunut femmari se vaan on eikä mikään huonogeeninen. Toki jo tuokin osoittaa heikompaa ainesta.
Siis mikä siinä on säälittävää ja naurettavaa että ihmiset saavat elää elämänsä kuten lystäävät? Osaatko ap avata? Onko julistuksessasi mukana katkeruuden siemen?
Mä sitouduin jo 25-vuotiaana ja lapset on nyt hankittu. Ei kiinnosta sitoutua enää yli 40-vuotiaana eli vain seksi-, tapailu- ja kevytsuhteita minulle, kiitos.
Tinder ja sosiaalinen media on pilannut Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on naisistunut niin miten niiden kanssa lisääntyy? On ihan tutkittua tietoa, että mm. ympäristössä olevien hormonien johdosta miehet naisistuu. Ihmiset loppuu lopulta sukupuuttoon.
Joo ja sen näkee reippaasti ihan katukuvassakin. Toisaalta, toksista maskuliinisuutta vihanneet saavat nyt taputtaa käsiään kun homo feminicus valtaa maailmaa. Ylikiltit vihreitä äänestävät vegewoke -"miehet" ovat saapuneet keskuuteemme ja vieläpä ottaneet enemmistöstatuksen 20-30 -vuotiaiden keskuudessa. Tätä kehitystä on tuettu politiikalla viimeiset 10 vuotta vähintään ja samoin eri tuotteiden mainoskampanjoissa. Katsokaa vaan minkälaista andogyyniä miesmallia puskee esiin lapsille esikuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä sitouduin jo 25-vuotiaana ja lapset on nyt hankittu. Ei kiinnosta sitoutua enää yli 40-vuotiaana eli vain seksi-, tapailu- ja kevytsuhteita minulle, kiitos.
Mitäs sille ihanalle nuoren iän elämän rakkaudelle kävi?
Pidä ap huoli omista suhteistasi. Idiootti.