Voi että hävettää!!!!!
Oltiin tänään mieheni kanssa ystävillämme kyläilemässä ja olin aikaisemmin päivällä valitellut mahakipuja mutta iltaa kohden alkoi kumminkin helpottaa, niin päätimme lähteä kyläilemään.
Olimme kuulumiset vaihtaneet ja kahvia pannu tolkukka juoneet ja sitten teimme lähtöä. Tämä ystävä pariskunta lähti saattamaan meitä ja tekemään samalla ilta lenkin. Olimme mieheni kanssa kävellen koska matkaa ei ollut kuin pari kilometriä. Alku matkasta tunsi mahassani ilmaa ja ihme vääntelyä mutta päätin että noh, menee se kohta oli. Minulla oli siis kevyet toppahousut vaan päälläni.. Ja ajattelin että päästän ihan pienen pierun mutta ei! Pierun mukana tuli ihan näin suoraan sanottuna koko housullinen kuraa.. Minua hävetti niiiiin paljon että olisin voinut vajota maan alle. Kukaan ei vielä onneksi huomannut tilannetta. Sanoin miehelleni että oikaistaan me tuosta metsän poikki, muistin muka juuri että kahvinkeitin jäi päälle.. Hyvästelimme ystävämme ja metsäpolulla kerroin ja näytin miehelleni housuni.. Kuten arvata saattaa mieheni rupesi nauramaan aivan hirveästi. Saan varmaan loppu vuoden kuittailuja tästä. Mietin juuri, että toivottavasti ystävämme eivät huomanneet tätä episoria! Anteeksi sotkuinen teksti mutta olen niin häpeissäni vieläkin että huh huh :)
Ei muilla ole sattunut tämän tyyppistä vahinkoa?
Kommentit (15)
Helposti tulee kauhallinen housuun
Eihän noille mitään voi, enkä usko että ystäväsi on mitään huomannut.
Noista asioista heitetään jälkeenpäin hurttia huumoria.
Terveisin paskahousun vaimo ;)
tuoden pussissa (vessassa kännykän kanssa jumittavalle) vaimolleen puhtaita pikkareita. Vaimo oli aloittanut laihdutuspillerit ja vahinko kävi kesken työpäivän "tuhnutellessa" :)
tuollaista asiaa häpeä? jos ne vieraat eivät mitään huomanneet?
sotkin paskalla työpaikan pöntön laidat ja omat reidet. Miten? Ei mitään hajua.. Toisella kertaa olin töissä menossa paskalle, niin melkein kerkesin. Alushoust nyrkkipyykin kautta vessaan ja loppupäivä ilman alushousuja. Vitutti.
aivan järkyttävät vetelät housuun. Sitä vaan tuli. Oli ihan hirveää,kun löröä valui kalsareiden alla lenkkareihin asti. Olin kotona n. 5km päässä ja jouduin taivaltamaan loppumatkan puolijuoksua kaikki housuissa ja kengissä kotiin, kun en voinut muuta tehdä. Tuskin kukaan olisi kyytiin ottanut:) Ääneen valitin ja juoksin,kun paska hiersi jokapaikassa. Oli ihan hirveää ja haisin kamalalle. Oli ihan sama,vaikka vastaantulijat katsoivat tosi pitkään. Nyt naurattaa:)))
Ihan oli itselläkin ensimmäinen kerta näin aikuisiän! Nyt jo naurattaa kun ajattelee sitä eilistä. Mutta oli mukava kävellä kotiin, hieman aikaa lämmitti mutta sitten alko ällöttämään.. Jos pysyttelen tänään kotona enkä liiku edes postilaatikolle ku ollaan muutenkin nyt koko perhe mahataudissa. :(
mä en olis ainakaan mun miehelle alkanut paskasia housujani esittelemään. hyvästi romantiikka ikiajoiksi. jotain häpyä sentään!
Miten parisuhteessa oleville vatsatauti ja ripuli voivat olla tuollainen häpeä?
Jos mulla valahtaa maha ruikulille, on parempi olla parin askeleen päässä vessasta. Yleensä vaan mouraisee mahaa ja sit se tulee ihan pyytämättä. ;)
mä en olis ainakaan mun miehelle alkanut paskasia housujani esittelemään. hyvästi romantiikka ikiajoiksi. jotain häpyä sentään!
Ahahaha. Sinä varmasti kuulut niihin, jotka eivät vahingossakaan pieraise miehen läsnäollessa ja paskallakin käydessä pönttö vuorataan paperilla, vesihana huutamaan ja miehelle tietenkin uskotellaan, että nenää olin puuteroimassa.
Aikuinen ihminen saatana :D Ei voi tuollaiset asiat olla noin suuri mörkö jollekin. Ei meillä ainakaan ole romantiikka kuollut vaikka molemmat ollaan päästy toisen pienet housunsotkemiset päästy todistamaaan mahataudissa ollessamme. :P
Kyllä minuakin hävettäisi tuollainen...Olitko humalassa?
kertomaan edes miehelle.
Tapahtuiko tämä Porvoon kaupungissa vai maalaiskunnan puolella?
Ahahaha. Sinä varmasti kuulut niihin, jotka eivät vahingossakaan pieraise miehen läsnäollessa ja paskallakin käydessä pönttö vuorataan paperilla, vesihana huutamaan ja miehelle tietenkin uskotellaan, että nenää olin puuteroimassa.
Aikuinen ihminen saatana :D Ei voi tuollaiset asiat olla noin suuri mörkö jollekin. Ei meillä ainakaan ole romantiikka kuollut vaikka molemmat ollaan päästy toisen pienet housunsotkemiset päästy todistamaaan mahataudissa ollessamme. :P
Voi, voi, kyllä meilläkin ollaan ihan rennosti molemmat "kotonamme" omia itsejämme, mutta ei tulisi mieleenkään esitellä/katsella toisen tuotoksia missään? Yäk! Nimenomaan, aikuinen ihminen saatana:D
Kyllä tämä parin viikon kuluttua sinuakin naurattaa!!