netti pursuaa tuota salainen maailmanhallitus ja uusi maailmanjärjestys teoriaa.
Jutut ovat pitkiä ja "järkeviä", kuka ne on alunperin keksinyt vai onko ne totta?
Kommentit (9)
totuuden siementä siellä on. Täytyy vaan toivoa ja rukoilla, että menevät pieleen heidän suunnitelmansa. Tiesitkö, että Usassa on hyväksytty laki (jos vielä Obama allekirjoittaa), jonka avulla voidaan kieltää ihmisten yksityiset viljelmät, ei siis saisi enää itse kasvattaa ruokaansa? Tai että Monsanto yritys on manipuloinut siemeniä niin, että niistä kasvavista kasveista ei voi kerätä enää siemeniä uutta satoa varten, vaan aina pitää ostaa Monsanton siemeniä? Kaikkea hullua tämä maailma pitää sisällään.
Jutut ovat pitkiä ja "järkeviä", kuka ne on alunperin keksinyt vai onko ne totta?
Eikös ne jutut yleensä lisäänny, kun ihmisten turvattomuudentunne jostain syystä lisääntyy? Eli jotain varmaan on hätänä, mutta lopulta mitä, siitä ei saa selvyyttä.
Ihan päättömiä juttujahan nuo lopulta ovat, sillä jos joku eliitti pyrkisi tuhoamaan planeetan, missäs ne itse sitten aikovat asua tai millaisissa oloissa, jos kaikki tavallinen työtätekevä kansa elää kurjuudessa tms. ?
Joo, mutta jokinhan ahdistaa, mikä lie turvattomuus. Yleensä talouteen liittyviä asioita, terveyteen, tasapainoon. En sitä missään tapauksessa vähättele. Mutta murehtimisen sijaan varmaan kannattaa siinä omassa elämässä tehdä asioita tilanteen tasaamiseksi ja rauhoittamiseksi. Siitähän se maailmanrauhakin alkaa.
En kyllä tällä kertaa ole jaksanut perehtyä yksityiskohtiin, mutta olen huomannut keskustleupalstoilla ketjunavausotsikoihin toisinaan nousevan.
Yleisesti varmaan ihmisiä ahdistaa, kun tahti työelämässä kovenee, vaatimukset kasvavat, ruoka ja asuminen kallistuvat... Olisiko noiden juttujen liikkeellelaittajat kuitenkin sellaisia, jotka jo jonkin aikaa sitten ovat jääneet muutenkin siitä vauhdista vähän jälkeen ja etsivät sitten selitystä vaikealle tilanteelleen.
Hyvähän se on säilyttää itsenäinen ajattelunsa ja toisinaan virkistävää katsoa asioita uudesta kulmasta. Mutta sitten on hyvä keskittyä ihan siihen omaan arkeenkin välillä ja sen sujumiseen. Kun siihen sitä lähinnä kuitenkin eniten voi vaikuttaa.
totuuden siementä siellä on. Täytyy vaan toivoa ja rukoilla, että menevät pieleen heidän suunnitelmansa. Tiesitkö, että Usassa on hyväksytty laki (jos vielä Obama allekirjoittaa), jonka avulla voidaan kieltää ihmisten yksityiset viljelmät, ei siis saisi enää itse kasvattaa ruokaansa? Tai että Monsanto yritys on manipuloinut siemeniä niin, että niistä kasvavista kasveista ei voi kerätä enää siemeniä uutta satoa varten, vaan aina pitää ostaa Monsanton siemeniä? Kaikkea hullua tämä maailma pitää sisällään.
yksityiset viljelmat! On uutinen mulle.
t.usalainen
Hyvästi kirjoitettu (ei huonoa äidinkieltä, kuten minulla). Asiat nivoutuvat järkevästi toisiinsa (voisivat periatteessa olla totta, mutta syvemmällehän niitä pitäisi tutkia ja yrittää etsiä alkuperäisiä lähteitä, että näkisi ovatko totta)...
ap
yksityiset viljelmat! On uutinen mulle.
t.usalainen
kielettäisi...No kiinnostaispa minuakin ja sä joka väitit tuon lain olevan, mikä on lähteesi?
ap
joku edes ehdottaisi etta yksityiset viljelmat kiellettaisiin. Kolhoosit sijalle? Anna mun nauraa!
Samoja juttuja kuin ne etta 911 oli usalaisten itse junailema. Kun nailta "tietajilta" tivaa edes yhta nimea joka olisi ollut syyllinen niin seuraa vaan hiljaisuus. Ja omituisinta on etta jollain suomalaisella olisi siita sisapiirin tietoa.