Rupesin syömään terveellisesti ja ruokakulut tippuivat 30%.
En olisi itse uskonut että tervellinen itse tehty ruoka on niin paljon halvempaa. Työkaverit valittavat aina että he söisivät terveellisesti jos olisi varaa.
Kommentit (12)
Rupesin käymään Liitissä ja ruokakulut tippuivat 30%.
Lidlin ruoat ovat täynnä lisäaineita ja tekevät ihmiset sairaaksi.
Jasminriisi, kasviksia, kanaa, marjoja, kreikkalaista jogurttia, hedelmiä. Noi saa kaikki 10e pv, tota riisiä syö pari päivää, ja tosta saa muutamankin annoksen. Se on oikeasti aika yksinkertaista
Kun ostaa puhtaita aineksia ja tekee itse niin saa enemmän, tarjouksia kannattaa tarkkailla esim lohen suhteen
Vierailija kirjoitti:
Jasminriisi, kasviksia, kanaa, marjoja, kreikkalaista jogurttia, hedelmiä. Noi saa kaikki 10e pv, tota riisiä syö pari päivää, ja tosta saa muutamankin annoksen. Se on oikeasti aika yksinkertaista
Ruisleipä ja hyvät rasvat puuttuvat. Muuten kuulostaa hyvältä.
Puhumattakaan sairauskulujen vähentymisestä, mahtavasta olosta, energisyydestä tehdä elämästä juuri sellaista kuin haluaa. Been there done that.
Virallis-terveelliset ohjeet eivät tätä nykyä suosittele sen enempää riisiä kuin kanaakaan
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ruoat ovat täynnä lisäaineita ja tekevät ihmiset sairaaksi.
Minkä tahansa kaupan VALMISRUOAT ovat. Opettele tekemään ruokaa. Parempaa ha edullisempaa.
Näinhän se on, ei tarvitse edes pelkkää kaurapuuroa, rahkaa ja porkkanoita syödä, että terveellisellä ruokavaliolla säästää.
Jotenkin vaan me monesti ajatellaan, että herkut saa maksaa, mutta terveellisen pitäisi olla halpaa. Kotimaiset marjat on tolkuttoman kalliita, mutta se 8 euroa tulee laitettua paljon kivuttomammin johonkin epäterveelliseen.
Huomattiin sama kun ruokavalio muuttui. Kun ostaa vain raaka-aineita pääsee todella edullisesti verrattuna erilaisiin puolivalmisteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, ei tarvitse edes pelkkää kaurapuuroa, rahkaa ja porkkanoita syödä, että terveellisellä ruokavaliolla säästää.
Jotenkin vaan me monesti ajatellaan, että herkut saa maksaa, mutta terveellisen pitäisi olla halpaa. Kotimaiset marjat on tolkuttoman kalliita, mutta se 8 euroa tulee laitettua paljon kivuttomammin johonkin epäterveelliseen.
Metsässä ilmaisia. Kuten myös sienet.
Ja kohta alkaa paino putoamaan ja jaksaminen kasvamaan.