Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe sinänsä

Vierailija
11.01.2011 |

On hienoa että suomalainen matkustaa ulkomaille asumaan. Mutta Suomeen ei saa tulla ulkomaalaiset asumaan. Suomalaiset ulkomailla ovat reippaita seikkailijoita. Ulkomaalaiset Suomessa ovat halveksittuja mamuja. Suomalaiset ovat oikeasti melko rajoittuneita metsäläisi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdemaan loistavien sosiaalitukien vuoksi. Muuttavat työn vuoksi ja elättävät itse itsensä ulkomailla asuessaan eivätkä hengaile uuden asuinmaansa veronmaksajien kustannuksella. Suomeen tulevien kohdalla on vähän päinvastoin.

Vierailija
2/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukien takia loisimaan? Älä nyt viitsi. Onhan täällä ulkomaalaisia töissä vaikka kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukien takia loisimaan? Älä nyt viitsi. Onhan täällä ulkomaalaisia töissä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
4/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö kuitenkin loisimassa

Älä usko kaikkea, mitä isot pojat tebarin kahvilassa sulle kertoo.

Vierailija
5/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaapa melko monessa ulkosuomalaisessa perheessäkin rouva makoilla kotona.

Vierailija
6/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäisi puhua pamuista, eli pakolaismuuttajista. Ne tänne loisimaan tulee.

Vierailija
7/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekevät työtä alle minimipalkkojen!

Vierailija
8/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä niin iso, että se nimenomaan mahdollistaa rouvan makoilun kotona jos rouva itse katsoo sen tarpeelliseksi. Ei sitä asuinmaan veronmaksajat tai köyhät kiinalaiset kustanna.

Vierailija
9/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme oletus että se on automaattisesti mies, joka ulkomailla on töissä. Itse olen tullut ulkomaille töihin, mieheni oli kotona pari vuotta kunnes löysi myös töitä. Minulla on myös paljon naispuolisia kollegoita eri maista, toisten miehet työskentelee, toisten ei.

Vierailija
10/10 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajat ym töitä minimipalkalla? En tiennytkään. Ja ilmeisesti näin on myös sairaanhoitajien, sairaala- ja tk lääkärien, kätilöiden ym laita? Kumma että koulutetut ihmiset suostuvat sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi