Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko tietää, mitä olen syönyt tänään? Olen karppaja! Älä lue, jos et halua tietää!

Vierailija
03.01.2011 |

Aamulla briejuustoa + luostarijuustoa, pari kinkkusiivua, kahvia maidolla 2 kpp

Lounaalla kreikkalaista jogurttia, marjoja, makeutusjauhetta, lihahyytelöä ja pala aamuista brietä, kahvia maidolla 2 kpp

Päivällisellä lohta ja vihanneksia, jälkkäriks kreikkalaista jogurttia, fun lightiä loraus

Huomenna vielä terveellisemmin, niin hyvin menee! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua tuota jogurttia.. Eikös siinä ole hirmuiset määrät hiilareita? Vaikka oliskin maustamatonta..

Vierailija
2/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää juustoja enkä jugurttia. Ei siis varmaan laihtuisi jos söisi nuo muut mutta jättäisi juustot pois...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makeutusaineet jättäisin kokonaan pois sillä ne nyt vaan ovat epäterveellisiä.

Hedelmiä, vihanneksia ja hyviä kylmäpuristettuja öljyjä lisäisin myös.

Vierailija
4/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti kylmäpuristettua oliiviöljyä. Makeutusjauheista luovun pikkuhiljaa, en voi jättää kerralla pois, tulee viekkareita ;) ap

Vierailija
5/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun herkkuja, vaikka ne jollekin kuulostaa kamalalle. ap

Vierailija
6/6 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt tänään:

-fruitie (mansikoita, vadelmia, ananasta, papaijaa, mangoa, sitruunaa, ruisleseitä ja macaa), kahvia maidolla

-puolikas avocado, kolme sardiinia, pieni siivu kylmäsavulohta, murunen fetaa, puolikas appelsiini

-yksi pistaasikonvehti

Syön vielä, on jäänyt aika vähälle tänään.. Varmaan vihersalaattia öljyllä, loput kylmäsavulohet, jotain kasviksia.. Konvehtejakin on vielä pari, syönen myös ne. Ja ehkä vielä hedelmiä.

En karppaa, mutta en juuri syö pastaa tai leipää yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän