Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin anteeksi pettämisen mutta taas tuli surullinen olo

Vierailija
10.01.2011 |

Yritän olla ajattelematta asiaa. Mutta en voi sille mitään että väliin se tulee mieleen ja minulle tulee ahdistava surullinen olo. Kun luen näitä pettämistarinoita tältäkin palstalta. Me ollaan vaan jatkettu yhdessä ja mies on vannonut ettei koskaan enää petä minua. Mutta silti tapahtunut on tapahtunut eikä sitä saa tekemättömäksi. Miehellä ei edes ollut mitään syytä pettää, koska meillä ei ollut mitään riitoja ja läheisyyttä oli paljon. Sanotaan että petetyn pitäisi myöntää että vikaa on aina molemmissa osaspuolissa, mutta en ymmärrä mitä sellaista minä olisin tehnyt mikä olisi ajanut miehen toisen naisen kanssa sänkyyn. Mies ei osaa sanoa muuta kuin että se oli virhe. Annoin anteeksi, mutta en voi unohtaa:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä. Anteeksiannostani on nyt 3,5v aikaa.

Aina joskus tulee suru, mutta suurimmaksi osaksi olen onnellinen siitä, etten heittänyt tätä kaikkea pois miehen hölmöyden takia :)

Halaus ja onnea liitollenne!

Vierailija
2/3 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartte aina olla vikaa petetyssä, jotkut vaan pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pettäminen on vain ja ainoastaan pettäjän syy. Hän on itse valinnut pettämisen. Vaikka toinen olisi kuinka ilkeä nalkuttaja tms., se ei tee pettämisestä yhtään oikeutetumpaa.

Sinun ja ennen kaikkea pettäjän tulee ymmärtää tämä.