Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun suku ei hyväksy miestä ja avioliittoa.

Vierailija
10.01.2011 |

Minulla on todella hankala tilanne. Mieheni on joskus mokannut olemalla humalassa henkisesti väkivaltainen. Erosimmekin ja asuimme erillään 1,5v, kunnes saimme asiat kuntoon,apua ja palasimme yhteen ja avioon. Nyt sukuni ei kuitenkaan sulata tätä, koska pelkää miehen tekevän saman taas. Inhottavaa olla tässä välissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla on samantapanen tilanne.Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta 5 vuotta. Asuttiinkin yhdessä pari vuotta, nyt taas erillään, kun välissä oli lyhyt ero. Ikää meillä on kummallakin vähän päälle 20.

Joskus mieheni on mennyt kännissä mokailemaan, ja sen takia perheeni etenkin äitini ei voi sietää miestäni. Hän ei edes suostu tapaamaan häntä( ei ole nähnyt nyt vuoteen ) .

Todella rasittava tilanne siis.

En osaa sanoa sulle mitään neuvoksi, kun että koita olla välittämättä muiden mielipiteistä asiassa koska et voi niiden mukaan elämääsi järjestää. Aina on ajateltava itseään ja omaa parasta ensisijaisesti , jos olet onnellinen miehesi kanssa ei muilla ole siihen sanottavaa.

Tämän ohjeen mukaan yritän myös itse elää, vaikka joskus se onkin vaikeaa.

Vierailija
2/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit henkisesti väkivaltaisesta miehestä eroon, ja nyt juokset takaisin. Montako viikkoa kestää että tulet tänne itkemään kun mies yllättäen on ilkeä? Samankaltainen idiootti oli omassakin suvussani, laitoin välit poikki kun meni takaisin. Onnekseen pääsi elossa eroon äijästään (lopullisesti), mutta minä en sen neitokaisen itkuja enää kuuntele. Älä sinäkään enää sitten itekskele, kun huomaat ettei se muuttunutkaan, vaikka teitkin vavvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet "valinnut" miehesi. Ole onnellinen ja keskity teidän suhteeseenne, ettei teidän suku pääse mukaan teidän suhdettanne sotkemaan. Eli asiat arvojärjestykseen!

Ehkä jonkinlaiset välit kannattaa sinne omaankin sukuun pitää, jos siitä ei tule aina pahaa mieltä. Ehkä myöhemmin sukusi hyväksyy miehesi ajan kanssa ja kaikki tulette toimeen keskenänne. Mutta ole silti reippaasti eri mieltä sukusi kanssa ja ole ylpeä miehestäsi!

Vierailija
4/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sinäkin järkiisi

Vierailija
5/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö on henkinen väkivalta, jota suku ei hyväksy?