Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaadin saada kertoa, että

Vierailija
08.12.2010 |

MINUN mieheni on 179 cm pitkä ja painaa jotain päälle 85 kg. Omistaa ihanan peffan opiskeluaikaisen pyöräilyn johdosta. Sopivasti lihasta ja ihanat kädet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en saa kertoa täällä millainen mun mies on kun tää katkoo tekstin koko ajan. Vaikutan ihmeelliseltä jankuttajalta. Nyt kyllä suutun ja en yritä enää kertoa. :( Nyyh.

Vierailija
2/3 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis ihana peffa enää, tuleeko kenkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan jo tiesivätkin että mieheni on 179 cm pitkä ja painaa jotain päälle 85 kg. Omistaa ihanan peffan opiskeluaikaisen pyöräilyn johdosta. Sopivasti lihasta ja ihanat kädet. (Blaa blaa blaa.)

LISÄKSI (tässä tulee loppuviesti jonka tämä aina pätkäisee pois) hän on kauniskasvoinen, hänellä on suudeltava suu ja ihanat hiukset joista ei itse pidä yhtään vaan on aina leikkaamassa siiliä. On kuitenkin lupautunut yleensä vähän pitkittämään parturointiväliä mielikseni. :) Kauneusvirheenä mainittakoon itsehankittu pelastusrengas mallia small/medium. Siihenkin olen kiintynyt kun se on niin lämpöinen ja pehmoinen paikka poskeni alla. Askellus kuin tiikerillä ja hymynsä vie joskus vieläkin melkein jalat alta, kuten ensinäkemällä.

Jos nyt meni läpi niin ihme.