Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamperelaiset, millaista seutua on Veisu?

Vierailija
10.01.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Ahlmanin maatalousoppilaitos ja sen eläimet lähellä ja tietty IKEA :-)

Kaupassakäyntikin parantui kun Euromarketista tuli Prisma. Perhe-asunnot kalliita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rauhallinen ja väljästi rakennettu okt alue. Lähellä keskustaa. Hyvä koulu ja ihana pk.

Vierailija
4/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-asunnot kalliita...

asun tässä koikkarin puolella vieressä. Veisun talokanta on hieman samanikäisempää Koikkariin nähden, täällä on enemmän toisaalta viime vuosisadan alun ja toisaalta ihan uusia taloja, Veisun talonkanta on noin 1950-1990-luvuilta. Nythän sinne on kaavoitettu ihan uusiakin tontteja tosin. Kallista aluetta kyllä Veisukin, sekä siellä että Koikkarissa pelkkä tontin hinta on noin 120t euroa. Talon hinta sit päälle riippuen sen kunnosta ja iästä ja koosta ja tasosta jne.

Yhteydet keskustaan hyvät (2 vai kolmeko bussilinjaa) pyöräilläkin jaksaa hyvin töihin tai kouluun keskustaan. Päiväkoti on, alakoulu Koikkarissa, yläkoulusta ei tällä haavaa varmaa tietoa. Ulkoilumaastot vieressä.

Vierailija
5/7 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rauhallinen ja väljästi rakennettu okt alue. Lähellä keskustaa. Hyvä koulu ja ihana pk.

No ei kovin väljästi rakennettua aluetta kyllä enää. Tai mun mielestäni vieriviereen rakennetut omakotitalot ei ole kovin hyvä sana kuvaamaan "väljästi rakennettua". Mutta jokatapauksessa ihanaa aluetta :) Kaikki on lähellä ja varsinkin siis lapsiperheille oikeen oivallinen alue mun mielestäni, parhaimpia Tampereella!

Vierailija
6/7 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut koko ikäni veisussa ja voin sanoa että on rauhallinen, lapitstävällinen ja kotoisa paikka, jos jonnekkin muuttaa niin sinne, kaikki lähellä ja hyvöt yhteydet

Vierailija
7/7 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ja rauhallista aluetta Nirva, Veisu ja Koikkari. Puutarhatontteja, vanhaa asutusta ja iäkkäämpiä pihoja, katuja. Ei kolkkoa ja uutta.

Kumpuileva maasto, hauskoja pikkukujia.

Kauppoja ei enää ole kuin Prisma ja abc:n Sale sekä nyt tuo Lakalaivan Lidl. Ei siis pieniä ”naapurikauppoja” enää. Muuten pelkkää plussaa.