Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö sai tänään jäisestä lumipallosta kasvoihin koulussa

Vierailija
10.01.2011 |

rinnakkaisluokan tokaluokkalainen tyttö heitti :( nyt on poskessa ruhje ja opettaja oli sivuuttanut asian vain olan kohautuksella ja tokaissut "ehkä se vaan unohti että lumipallojen heittely kielletty?"...mieleni tekis kyllä laittaa reissariin viestiä että ainakin anteeksi pyyntö olis ollu kyllä paikallaan!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumisota on varmasti mukavaa, mutta kun niihin palloihin voi niin helposti mennä mukaan kiviä sun muuta ja vahinko sitten sen mukaista.

Vierailija
2/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole osallistunut sellaiseen kuitenkaan eli ihan yllärinä tuli pallo naamaan. On aika pahan näköinen ruhje kyllä ihan silmän alla :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, eikö ne opeta käytöstapoja tokaluokkalaisille?

Täytyy uskaltaa sanoa oma mielipide suoraan!

Vierailija
4/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa opettaja puhutteluun. Ehkä se ruhje ei vielä näyttänyt silloin pahalta? Joka tapauksessa, olisi pitänyt puuttua asiaan topakasti ja myös viedä viestiä eteenpäin niin että kaikki oppilaita olisi muistutettu että lumipallojen heittelystä on seuraamuksia.

Vierailija
5/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen olis pitäny sanoa mielipide suoraan? Lapsenko opelle vai? ap hoomoilasena

Vierailija
6/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien vanhempien ja lasten palaveri koululla. Kiusaamiseen toimii vain nollatoleranssi.

Vierailija
7/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen on vaarallista, ei sitä saa sivuuttaa olankohautuksella. Mun lasteni koulussa kaikenlainen lumipallojen ja muukin heittely, käpyjen, risujen, on ehdottomasti kiellettyä ja siihen puututaan heti.

Jos sitä tekee, tulee kunnon puhuttelut, pitää pyytää anteeksi ja ne jotka eivät tästäkään usko, joutuvat "välituntiarestiin" ja otetaan yhteyttä vanhempiin.

Vierailija
8/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö yleensä mukava...ehkä kyse vahinkolaukauksesta mutta yhtä kaikki lumipallojen heittely kielletty totaalisesti ja anteeksi olis pitänyt laittaa pyytämään...taidan laittaa opelle reissariin viestin! ap

Vierailija
9/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muissa asioissa yrittänyt joten siksi laitan nyt ensin reissariin viestiä...katotaan mitä vastaa. ap

Vierailija
10/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun kysyin aikoinani tätä ihan samaa eli poikani sai ekalla luokalla nyrkistä naamaan muslimilta niin, että huuli turposi niin palstan naisista 99 %:a sanoi, että ihan normaalia. Tuli kotiin huui pahasti turvonneena, no ilmoitin sitten teidän kommenteistanne huolimatta kouluun ja otin vielä muslimin puhutteluun kun sen koululla näin.

Vierailija
11/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun ap:lla aihe oli hänen lapsensa.

OUTOA Minä kun kysyin aikoinani tätä ihan samaa eli poikani sai ekalla luokalla nyrkistä naamaan muslimilta niin, että huuli turposi niin palstan naisista 99 %:a sanoi, että ihan normaalia. Tuli kotiin huui pahasti turvonneena, no ilmoitin sitten teidän kommenteistanne huolimatta kouluun ja otin vielä muslimin puhutteluun kun sen koululla näin.

Vierailija
12/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kristikuntaa lumipallonheittäjätyttö tyttö edusti, oliko ehkä roomalaiskatolinen tyttökoulun kasvatti tms

Vierailija
13/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun kysyin aikoinani tätä ihan samaa eli poikani sai ekalla luokalla nyrkistä naamaan muslimilta niin, että huuli turposi niin palstan naisista 99 %:a sanoi, että ihan normaalia. Tuli kotiin huui pahasti turvonneena, no ilmoitin sitten teidän kommenteistanne huolimatta kouluun ja otin vielä muslimin puhutteluun kun sen koululla näin.

mainita muslimia. Kun nehän saa tehdä mitä vaan ja jos sitä rohkenee kommentoida, on heti rasisti.

Vierailija
14/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun ap:lla aihe oli hänen lapsensa.

OUTOA Minä kun kysyin aikoinani tätä ihan samaa eli poikani sai ekalla luokalla nyrkistä naamaan muslimilta niin, että huuli turposi niin palstan naisista 99 %:a sanoi, että ihan normaalia. Tuli kotiin huui pahasti turvonneena, no ilmoitin sitten teidän kommenteistanne huolimatta kouluun ja otin vielä muslimin puhutteluun kun sen koululla näin.

Ai se oli siitä kiinni. Eli jos nyt kysyn ihan saman uudelleen, että mitä teen kun poikani sai yllättäen nyrkistä naamaan kävelleessään toisen pojan ohi ja nyt on naama ruvella ja huuli turvoksissa niin olisitte toista mieltä? Mitään rasistista siinä tuskin on kertoa lyöjän uskonto tai asuinpaikka tai jalkapallon merkki.

Vierailija
15/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aikoinani ala-asteella erittäin kovasta lumipallosta suoraan ohimoon, silmälasitkin putosivat maahan. Sattui tosi paljon, olin ihan itku silmässä, mutta sisulla purin hammasta, enkä itkenyt. Enkä kertonut kotona, enkä opettajalle. Oikeastiko nykykakarat heti lällättää jos joku tekee niille jotain pahaa?! Ennen pidettiin ihan omana tietona. Kai se nykyisin tämä uhri-tekijä -ajattelu on viety niin pitkälle, ennen ei sellaista tunnettu, ei ainakaan 80-luvulla jolloin olin lapsi. En voi kuvitellakaan, että olisin kertonut asiasta kellekään.

Vierailija
16/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainita muslimia. Kun nehän saa tehdä mitä vaan ja jos sitä rohkenee kommentoida, on heti rasisti.

Mutta jos olisin sanonut, että se oli hullu lappilainen, turkulainen, tamperelainen, savolainen, punaniskan kakara kontulasta, jakomäestä, jehova, lestadiolainen tms niin mitäköhän sitten olisi tullut vastaukseksi. On tämä sairas palsta ja ilmeisesti suurin osa on muslimeja tai muuten vaan sekaisin.

Vierailija
17/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahteramäen Eemelikin taisi olla muslimi, kun aina oli pahojaan tekemässä!

Vierailija
18/18 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aikoinani ala-asteella erittäin kovasta lumipallosta suoraan ohimoon, silmälasitkin putosivat maahan. Sattui tosi paljon, olin ihan itku silmässä, mutta sisulla purin hammasta, enkä itkenyt. Enkä kertonut kotona, enkä opettajalle. Oikeastiko nykykakarat heti lällättää jos joku tekee niille jotain pahaa?! Ennen pidettiin ihan omana tietona. Kai se nykyisin tämä uhri-tekijä -ajattelu on viety niin pitkälle, ennen ei sellaista tunnettu, ei ainakaan 80-luvulla jolloin olin lapsi. En voi kuvitellakaan, että olisin kertonut asiasta kellekään.

jollain niskaotteella koulun rappusiin, niin että pipo lensi päästä ja päätä särki vielä seuraavana päivänäkin.

Eikä olisi tullut mieleenkään mennä sanomaan opelle. Kun se poika seuraavan kerran yritti käydä muhun kiinni, niin potkaisin sitä mahaan niin että se kaatui naamalleen

koulun portilla, missä oli ihan jäistä. Siltä tuli verta nokasta, kuin härän kurkusta, mutta eipä sekään kertonut opelle, että minä sen tein.

Vaan eipä kiusannut enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi