Vinkkejä, mistä löytäisin retrovaunut?? OV
Huutiksen tarjonta on surkea, en nyt sentään ihan 200e ja yli ole valmis maksamaan. Mistä muualta voisi katsella?
Kommentit (21)
http://www.pikkukirppu.fi/vaunut.html
on ainakin yhdet retrot...hinnasta ei oo tietoa mutta kannattanee soittaa!
ja maksaa se verhoilukin varmasti aika paljon
Ruskeat silver-crossin kauniit vaunut joltain 60-70 luvulta. Niihin on tehty myös lisäksi kauniit pitsiverhot. Niissä on vaan se vika, että kuomun päälle on joskus vuonna nakki pudonnut pihkaa enkä tiedä, että miten sen saisi pestyä pois. Mutta minua ei se ole haitannut. :) Ovat saaneet paljon ihailua vastaantulijoilta.
halukas laittamaan vaunuja kiertoon? :)
Sitten voit kysellä vaikka työkavereilta, etenkin niiltä joiden lapset ovat syntyneet 70-luvulla, heillä saattaa olla vielä jotkut retrot säilöttynä.
enkä poiskaan raaskisi heittää, kun on niin kauniit. Jos vaan kelpaavat. Eivät missään priimakunnossa varmaan ole, kun ovat sillä varastossa olleet tovin.
Sitten voit kysellä vaikka työkavereilta, etenkin niiltä joiden lapset ovat syntyneet 70-luvulla, heillä saattaa olla vielä jotkut retrot säilöttynä.
Tuttavat tietävät kyllä että etsin tällaisia vaunuja mutta kellään ei ole tarjota :(
retrot vaunut on haussa? Yhdet ylimääräiset 80-luvun alun vaunut löytyisi, väri sen mukainen.
Jos ei kamalan pastellisenkukertavat ole niin voisi kelvatakin :)
Laita sinäkin sähköpostiini vaikka kuva?
Ja ovat olleet varastossa heinäkuun lopusta asti.
vähän myöhemmin vaikka illalla, kun pitää nyt mennä lapsia ruokkimaan. :) T: Silver-Crossin omistaja
on kans ruskeat oran vaunut jossa koppaosa keskiruskeaa/punertavanruskeaa nahkaa/tekonahkaa, runko ruosteeton, olleet meillä lähinnä partsikäytössä. Isot täyskumipyörät.
Kaikki joilta löytyy retrovaunut ja haluja myydä, laittakaa minulle sähköpostia, olen kiinnostunut :)
En muista enää tuon hotmail tilini salasanaa, sorry! Jos joku tahtoo tarjota vaunujaan, laitatteko viestiä osoitteeseen gab0re@yahoo.com? Kiitti :)
Vielä tätä jos jollain löytyisi ylimääräisi vaunuvanhuksia vailla käyttöä :) Täältä saisi hyvän kodin!
meidän retrovaunuille on tulossa käyttäjä omasta takaa, eivätkä varmaan lähde kiertoon vielä senkään jälkeen. Vaunut ovat aikanaan minulle hankitut, ruskeat vakosamettiset. Ihanat, ja tosi hyvässä kunnossa edelleen. Toivottavasti löydät itsellesi jostain vastaavat! :)