Minkälaisissa tilanteissa voi käyttää "velouriverkkareita"
a) Lähikaupassa
b) Vain kotona
c) Rivitalon pihassa
d) Kirjastossa
e) Kauppakeskuksessa?
f) Stokkalla (Hesan keskustan)
Kommentit (8)
olen kyllä mennyt ihan meidän lähinaapuriin iltateellekin, mutta me näemme päivittäin ja ollaan paljon tekemisissä.
a) Lähikaupassa - no ainakin täällä Tampereella voi. Ei ehkä mikään maialman tyylikkäin ratkaisu, mutta voi, jos ei viitsi/kerkiä vaihtaa.
b) Vain kotona - hyvinkin
c) Rivitalon pihassa - voi toki
d) Kirjastossa - lukusalipuolella esim tenttiin päntätessä kyllä. Etenkin yhdessä ison villahuivin ja villasukkien kanssa. lainauspuolella ja kahviossa ehkä ei kuitenkaan.
e) Kauppakeskuksessa? - joo, jos olet alle 18-vuotias.
f) Stokkalla (Hesan keskustan) - ks yllä, jos olet teini, se käy. Vanhempana ei oikein enää...
Jos ikää on 0-1 vuotta, voi velourverkkareita käyttää kaikissa ap:n mainitsemissa paikoissa.
Helsingin ja Tampereen Stockmannien välillä? Että Tampereella vois vaikka mennä, mutta Hesassa ei...?
esim. lasten liikuntatapahtumissa, joissa itse ei varsinaisesti tarvitse urheilla mutta joustava asu on kuitenkin kivempi kuin farkut.
mökillä, joko omalla tai tuttujen, jos vierailu ns. epämuodollista, ei mitkään juhlat.
lähikaupassa, jos pikaisesti piipahdan.
Helsingin ja Tampereen Stockmannien välillä? Että Tampereella vois vaikka mennä, mutta Hesassa ei...?
mä olen ollut Tampereen Stockalla pilkkihaalareissa yhtenä talvena kun oli niin s***n kylmä. Ja ihan asiallisesti palveltiin kosmetiikkaosastolla. Saattaisin kyllä tehdä saman Helsingissäkin. Velourverkkareita ei mun iässäni enää voi käyttää oikein missään, mutta teinit kyllä kulkevat niissä myös Stockalla. Vai onko ne kaikki vain sovittelemassa niitä gantin oloasuja, joita siinä heti naistenosaston alussa tyrkytetään 140e setti?
ehkä jossain rauhallisessa liikuntajutussa myös, joku venyttely tai hyväntekeväisyyskävely.