Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Ella?

Vierailija
10.01.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monemoisia tapauksia :)

Vierailija
2/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis nimi tosin ehkä vähän kulunut jo. Voi olla tosin että suosion huippu oli joitakin vuosia sitten. jOs tykkäät nimestä niin anna vain sen.

Vierailija
4/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naapurin kauhukakaroista on Ella, joten inhoni johtuu siitä. En voi mitään, että nimestä tulee mieleen vain kauhea lapsi....

Vierailija
5/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa Ella Saila-Aila Laila.

Ihan kiva lyhyt ytimekäs nimi. Voisin vaikka harkita tytölle 2. tai 3. nimeksi. Näin miehen korvaan tuo on ensimmäiseksi nimeksi jotenkin turhan pehmeä, mutta hyvä nimi se on.

Vierailija
6/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa Ella Saila-Aila Laila.

Ihan kiva lyhyt ytimekäs nimi. Voisin vaikka harkita tytölle 2. tai 3. nimeksi. Näin miehen korvaan tuo on ensimmäiseksi nimeksi jotenkin turhan pehmeä, mutta hyvä nimi se on.

Vierailija
7/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimi oli mun mielestä tosi kiva, en ollut ennen tavannut ketään Ellaa. Nykyisessä elämässäni noita Elloja (taipuupa rumasti!) on monta, lapsia. Kulunut nimi on jo, samoin kuin Emma. En tykkää enää, mutta parempi kuitenkin kuin tuo Emma.

Oisko Eela kiva?

Vierailija
8/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuttavapiirissäni 3 vuonna 2009 syntynyttä lasta sai Ellan nimekseen, joten minun makuuni liian yleinen.

Vierailija
9/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime vuosina yleistynyt niin paljon, että mulle olisi se este laittaa sitä lapselle nimeksi. Lisäksi yksi ihminen, jotan en ihan kamalasti pidä, on Ella, mikä vähän laskee nimen arvoa mun silmissä :)

Vierailija
10/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi lukioaikainen kaveri oli Ella, ja oli oikein kiva hänkin. Pikkuisia Elloja on jo liikaakiin, mutta aikuisia en tiedä kuin tämän yhden.

Kiva, mutta valitettavan kulunut nimi. Meinasin omalle lapselle, mutta yleisyyden takia karsittiin pois.

Mun opiskelukaveri oli Ella

ja nimi oli mun mielestä tosi kiva, en ollut ennen tavannut ketään Ellaa. Nykyisessä elämässäni noita Elloja (taipuupa rumasti!) on monta, lapsia. Kulunut nimi on jo, samoin kuin Emma. En tykkää enää, mutta parempi kuitenkin kuin tuo Emma. Oisko Eela kiva?