Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tekisin, JOS olisin raskaana ehkäisystä huolimatta?

Vierailija
10.01.2011 |

Se olisi oikeasti kamalaa. Ikää on päälle 40, lapsia neljä (nuorin 5v), parisuhde tökkii, ylipainoa sairaalloisesti (vaikka siitä yritänkin päästä eroon), en oikeasti usko, että jaksaisin yhtään lasta enempää ja miehenkin terveys reistailee. Kaikki nuo seikat huomioiden ainoa järkivaihtoehto olisi varmaan abortti, mutta pystyisinkö siihen kuitenkaan?

t. menkkoja odotteleva, jota pelottaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kierukka joka on nyt sitten ilmeisesti jotenki pois paikoiltaan, koska se on alkanut sattumaan miestä... olen 27v ja meillä on jo 3 lasta... 3 raskautta ja 2 raskausmyrkytystä... viimeisimmän jäljiltä jäi pysyvä munuaisten vajaatoiminta, tosin en tarvitse näillä arvoilla muuta kuin ikuista seurantaa... mutta raskaus tuskin tekis tolle enää hyvää... aborttia en myöskään haluis koskaan joutuu tekemään...

Vierailija
2/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tosiaan mullaki vielä tota ylipainoo niinku sulla... ja sit meillä 3h+keittiö ja neliöt kaatuu päälle jo nyt sekä toimeentulo. t. kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teettäisin abortin.

Vierailija
4/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään noita syitä mitä sinulla, mutta silti en halua enää yhtään lasta :)

Vierailija
5/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tosiaan mullaki vielä tota ylipainoo niinku sulla... ja sit meillä 3h+keittiö ja neliöt kaatuu päälle jo nyt sekä toimeentulo. t. kakkonen

Kannattaisi varmaan käyttää kondomia, jos epäilet, että kierukka ei ole kohdallaan.

Meillä käytössä vain kondomi, koska kierukka on juuri poistettu (ei sopinut mulle). Ikää on jo sen verran, että ei nyt uskoisi ihan helposti raskauden alkavan ja onhan kondomi kuitenkin suht luotettava (käytön pitäisi olla ok), silti pelottaa tämä menkkojen odottelu!

ap

Vierailija
6/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teettäisin abortin.

mutta pystyisinkö kuitenkaan?

ap

Vierailija
7/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teettäisin abortin.

mutta pystyisinkö kuitenkaan? ap

mutta tuossa tilanteessa voin vakuuttaa, että minä pystyisin.

Vierailija
8/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi aikaa päättää.

Meidän kämppään ei mahdu uutta tulokasta.

Mies ilmoitti, että voin kyllä tehdä lapsen, mutta vain toiseen osoitteeseen...

Nyt on "hieman" neuvoton olo.

Vierailija
9/9 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi aikaa päättää. Meidän kämppään ei mahdu uutta tulokasta. Mies ilmoitti, että voin kyllä tehdä lapsen, mutta vain toiseen osoitteeseen... Nyt on "hieman" neuvoton olo.

Kuulostaapa hurjalta.

Meillä mies olisi varmaan pikemminkin sitä mieltä, että ei tehdä aborttia. Tsemppiä sinulle ratkaisuusi!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä