Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Go Fat Go, kuinkas maistui aamupala?

Vierailija
10.01.2011 |

JÄRKYTTÄVÄN kokoinen annos!

Söin sitä 25min..huh mikä ähky!

Ja nyt vääntämään kalasoppaa lounaaksi..huhhei :)

Tsemppiä kaikille mukana olijoille! :)

Mikä on aloituspainosi?

Mulla 92,4

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelletaan vaikkei ohjeita lueta loppuun asti! Aivan selvästi sanotaan mitä noille hiutaleille voi tehdä ja miksi.

Vierailija
42/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on valmiita ruokalistoja. Ja ne on oikeiden asiantuntijoiden tekemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiselle joka haluaa kiinteytyä ja pudottaa ehkä muutaman kilon, sellaiselle jolla on elämäntavat jo muutenkin hallinnassa.

Tai sitten jollekkin fitnesia harrastavalle.

Ei ylipainoiselle laihduttajalle.

Vierailija
44/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, soveltakaa vaan . Sitten itkette täällä kun ei paino putoa ja ravinteita ei tule tarpeeksi...joka saatanan kerta sama juttu!! Kun fitness-ammattilainen laatii ruokavalion, hän laskee makrot ideaaliseksi. Mutta aina vaan löytyy "joo mä tiiän paremmin"-suomalaisvalaita, joiden täytyy saada vähän soveltaa...

Kiitos, sovellan, tosiaankin. Monellakin tavalla, olen esim. kasvissyöjä ja se jo muokkaa ruokavaliota aika tavalla. :) Myös syön munat kokonaisena enkä "50 g valkuaista". En ole koskaan väittänyt "tietäväni paremmin", enkä myös aio itkeä yhtään mitään yhtään kenellekään. Itselleni tämä ei ole mikään elämää suurempi asia, tai en katso, että kukaan muu ihminen olisi millään tavoin vastuussa mun painostani, sen pudotuksesta tai noususta.

Sen asian tiedän kuitenkin paremmin kuin kukaan muu, mikä minusta itsestäni tuntuu mieluisalta syödä. Jos en hitto vie saa alas sellaista annosta puuroa tai pelkkää kaurapuuroa 4 vk, niin en saa, joten -> sovellan. Kun en syö lihaa, mutta tarvitsen proteiinia (kas, sen mäkin tiedän) niin -> sovellan. Kun en näe järkeä näin kotikuntoilijana ostaa mitään fastburneria purkissa -> jälleen sovellan ruokavaliota. Myöskään en aio ostaa niitä välipalapatukoita, vaan jos ei marjarahka sillä erää maistu, niin syön hedelmän. Vaikka se on visusti kielletty tuossa dieetissä... Hmm...?

Joten sovellan niin maan perkeleesti, ja voin taata, etten tule valittamaan yhtään mitään dieetin toimimattomuudesta! :D Lähinnä se on mulle äkkistoppi joulun jälkeiselle lepsuilulle, äkkistoppi suklaalle, napsimiselle, epäsäännöllisille ruokailutavoille... Mukava yhteishenkeä kohottava ja kannustava "laihdutuseventti", jossa jokainen omista lähtökohdistaan pudottaa mitä pudottaa. Tuo dieetti ei tosiaan ole mikään terveysihanne mun kirjoissani, mutta enköhän aikuisena ihmisenä pärjää sovellellen...

Ja nimenomaan, mitä aiempi sanoi: toimivin dieetti on sellainen, jota noudatetaan. Ei sellainen, jota viikon jaksaa hammasta purren noudattaa ja sitten luovuttaa kokonaan.

En myöskään ole mikään "valas", vaan tavoitteena on muutamien kilojen pudotus, johon tämä toiminee - sovellettuna - aivan mainiosti.

t. 5

Vierailija
45/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran läpi, ja oikeastaan siitä asti olen syönyt aamupalaksi aina sen puuron, mehukeiton ja raejuuston. Hyvin uppoaa vieläkin :D!

Ja totta, jos haluaa henk.koht.ruokavalion, mm. sieltä Fitfarmilta varmaan sellaisenkin rahalla saa. Mutta jos halutaan tehdä tuhansille käyttäjille ilmainen dieetti, niin vähän on vaikeaa alkaa jokaiselle soveltaa omaa. Eihän tuohon pakko ole alkaa, eikä tuo ole maailman ainoa dieettiohjelma. Jokaiselle pudottajalle löytyy varmasti omaan makuun sopiva dieetti maailmasta. Eipä ne painonvartijoidenkaan tai muiden ruokavaliot niin hirmu yksilöllisiä määrältään ole, toki ruokavaihtoehtoja on enemmän. Noista jutan kasviksista ja lihoista saa kyllä myös monenlaista aikaiseksi, jos jaksaa vähän miettiä.

Tällä pääsee hyvin alkuun, ja kun noudattaa tarkasti, tuloksia tulee. Eka jaksolla itsellä putosi n. 4 kg, mutta kaikki on tullut takaisin. Tosin ympärysmitat ovat säilyneet aika hyvin, eli ehkä lihasmassaakin on kuntoilun ansiosta kertynyt.

167/ 67 kg (aamulla)

Vierailija
46/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimpäs juuri hyvän lounaan.

100g keittojuureksia

50g porkkanaa

50g parsakaalia

½kasvisliemi fon du chef

100g paistijauhelihaa...

tosi hyvää! Ja iso annos!