Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Go Fat Go, kuinkas maistui aamupala?

Vierailija
10.01.2011 |

JÄRKYTTÄVÄN kokoinen annos!

Söin sitä 25min..huh mikä ähky!

Ja nyt vääntämään kalasoppaa lounaaksi..huhhei :)

Tsemppiä kaikille mukana olijoille! :)

Mikä on aloituspainosi?

Mulla 92,4

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORKKANAA SAA SYÖDÄ!

jutta kävi eilen itse kertomassa sivuilla

"porkkana suuhun, mihinkäs muuhun" ;)

lounaaksi söin jauhelihakeittoa,

välipalaksi patukan

päivälliseksi kaalilaatikkoa

ja iltapalaksi rahkajutun

ap

Vierailija
2/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oothan mitannut kaurahiutaleet RAAKANA?? (45g)

Puuroa on kyllä MONTA KAUHALLISTA kun sen keittää!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.fitfarm.fi

tämä viikko vielä aikaa ilmoittautua, lähde ihmeessä mukaan!

Mahdollista saada -10kiloa 4vkon aikana noudattamalla GRAMMALLEEN ruokavaliota

ap

Vierailija
4/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä mitään vaakaa ole, niin tarkkaan en aio noudattaa, vaan arvioin esim. kasvisten määrän että se on about 200 g. Ja ostin kaks naudanlihapihviä, paino 240 g yhteensä, syön kyllä sen 120 g kerralla...

Vierailija
5/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette syöneet nyt lounaaksi ja välipalaksi? Itse söin lounaaksi kanasalaattia ja välipalaksi aion kohta syödä rahkaa marjoilla ja makeutusaineella.

Vierailija
6/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, mutta kun selvis mitä syödään niin se jäi siihen sitten. Aspartaamia ym. kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
7/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistoin eilen ison kasan kruunivihanneksia (jälleen sovellettuna; porkkanaa ei saisi syödä, mutta maalaisjärkeä...), maustoin pinaatilla ja sen lisäksi oli 2 munaa. Välipalaksi söin rahkan vadelmilla, ei kaivattu makeutusaineita. :)

t. 5

Vierailija
8/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, mutta kun selvis mitä syödään niin se jäi siihen sitten. Aspartaamia ym. kiitos, mutta ei kiitos.

Ei se mehukeitto ole mikään ihme-mehu, mitä ilman dieetti epäonnistuu. Eikö maalaisjärkeä ole yhtään tallella?

Vierailija
9/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut

Vierailija
10/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala tosiaan oli väkisellä syömistä, en pystyny kaikkea syömään.päänsärkyä pukkaa ihmeellisesti.nyt kärisee pannulla kanaa ja sen kanssa pussi parsakaalta, saa nähä miten käy. Alkupaino 64,8 kg ja tavoita -10kg. Käyttekö muuten joka pvä puntarilla vai kerran viikos vaan?

Heh, mitäs ennen sit vedit aamulla?

Vierailija
11/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kevyttuotteetkin on mielestäni ihmiselle kelpaamatonta ravintoa.

Suomalaisia kasviksia ja marjoja, riistaa, pähkinöitä ja siemeniä. Sopivasti liikuntaa.

Jos ei sillä kilot lähde niin johan on kumma.

Vierailija
12/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no ehkä yksi kauhallinen, mutta kuitenkin...ja eihän se raejuustomääräkään mikään älytön ole. Ja vajaa muki mehukeittoa...Ei paha!

Ootteko koskaan ahtaneet itseänne täyteen jossain aamiaisbuffassa tms.? SIELLÄ voi tulla masu täyteen, ei GFG:ssä ähkyä saa.

Vierailija
13/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo tottunu syömään aamuisin mitään, ja annos on hirvee... saa nähdä uppooko kokonaan...

Lähtöpaino 91,5

Vierailija
14/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin oli lopussa vaan lapattava suuhun ja hörpättävä vettä päälle että sai alas..

Mä söin kylmänä hiutaleet+sopan ja juuston..huomenna keitän puuroksi..

ap

Vierailija
15/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo tottunu syömään aamuisin mitään, ja annos on hirvee... saa nähdä uppooko kokonaan... Lähtöpaino 91,5

Vierailija
16/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään vieroksu puuroa sinällään, mutta en ihan ylimpiä ystäviäkään. Joten heti alkaa soveltaminen... ;) Tiedän, etten voi joka päivä vetää sitä, ainakaan pelkkää kauraversiota. Lisäksi aion huomenna tehdä huomattavasti pienemmän version, en pidä siitä, että väkisin pitää jotain niellä, kyllä syömisen pitää olla sentään mukavaa!

Sovellan toki muutenkin dieettiä itselleni sopivaksi, mutta sitkeästi aion pysyä mukana kuitenkin. Teen vain kotireeniä enkä salilla, joten mukailen itselleni järkevään kotiruokaan (no lähinnä määrät).

Aamulenkin tein kuitenkin, hyvä minä! Tunnin painelin neljästä viiteen ennen töihin lähtöä... :D

Vierailija
17/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itkette täällä kun ei paino putoa ja ravinteita ei tule tarpeeksi...joka saatanan kerta sama juttu!!

Kun fitness-ammattilainen laatii ruokavalion, hän laskee makrot ideaaliseksi. Mutta aina vaan löytyy "joo mä tiiän paremmin"-suomalaisvalaita, joiden täytyy saada vähän soveltaa...

Vierailija
18/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka just söi aamupalan. Kaurapuuro on hyvää,mutta pitää ostaa pikahiutaleita kun noi tavalliset jäi aika kököksi mikrossa. raejuusto vähän tökki mutta muuten ihan jees aamiainen. Kävelin aamulla herättyäni vajaan tunnin lenkin.

Vierailija
19/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kuitenkin se, että sellainen dieetti mitä ei pysty noudattamaan koska ei saa niitä safkoja alas ei laihduta koska se jää kesken.

Vierailija
20/47 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestäkin on "outo", että kaikkille on samat ruoat/ruoanmäärät. Pitäisi olla henkilökohtainen ruokavalio.

Sitten itkette täällä kun ei paino putoa ja ravinteita ei tule tarpeeksi...joka saatanan kerta sama juttu!! Kun fitness-ammattilainen laatii ruokavalion, hän laskee makrot ideaaliseksi. Mutta aina vaan löytyy "joo mä tiiän paremmin"-suomalaisvalaita, joiden täytyy saada vähän soveltaa...