Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: jos valitsisit kirjahyllystäsi vasemmasta ylänurkasta lukien ensimmäisen kirjan,

Vierailija
10.01.2011 |

jota ET ole lukenut, mikä se olisi?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei ole tullut tätä aloitettua. Tietääkö joku ponko hyvä?

Mulle uskonnon/filosofian/psykologian ope lukiossa suositteli. Aluksi huvitti, mutta kehotti kokeilemaan, että ei siitä haittaakaan olisi vaikka vähän lukisin.

Lopulta luin koko kirjan ja tykkäsin siitä :)

Vierailija
2/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuottikirja Final Fantasy-pelin musiikeista. Miehen kirja.

Mistähän miehesi on sen hankkinut? Olen meinaan FF-fani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja käsittelee yhden hyvin eksoottisen maan kulttuuria :)

Vierailija
4/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin, mut jäi kesken...

Vierailija
5/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi kotiini kirjahyllyä, vaan kirjat säilytetään kaapeissa. Eivät kerää pölyä eikä näytä sotkuiselta, niin kuin kirjahyllyt yleensä. Ja toisekseen olen lopettanut kirjojen oston, sillä Suomen kirjastolaitos on uskomattoman hyvä systeemi. Miksi ottaisin lisää kirjoja kotiini?

Ei kai kenelläkään ole enää kirjahyllyä. Tuollaiset rumilukset kotona on ihan jostain 70-luvulta.

niitä kirjoja sitten säilytetään jos ei kijahyllyssä? vai onko kirjatkin menneet pois muodista?

kirjakaapeissa olevia kirjoja luetaan paljon harvemmin kuin esillä olevia.

Vierailija
6/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon, mutta lähes kaikki ovat kirjaston kirjoja. Harvemmin tulee edes samoja kirjoja moneen kertaan luettua.

Terveisin se ensimmäinen vastaaja, jolla on kirjakaappi.

En ikinä ottaisi kotiini kirjahyllyä, vaan kirjat säilytetään kaapeissa. Eivät kerää pölyä eikä näytä sotkuiselta, niin kuin kirjahyllyt yleensä. Ja toisekseen olen lopettanut kirjojen oston, sillä Suomen kirjastolaitos on uskomattoman hyvä systeemi. Miksi ottaisin lisää kirjoja kotiini?

Ei kai kenelläkään ole enää kirjahyllyä. Tuollaiset rumilukset kotona on ihan jostain 70-luvulta.

niitä kirjoja sitten säilytetään jos ei kijahyllyssä? vai onko kirjatkin menneet pois muodista?

kirjakaapeissa olevia kirjoja luetaan paljon harvemmin kuin esillä olevia.

Vierailija
7/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että meillä edes on tuollainen kirja.

Vierailija
8/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa reunassa olis varmaan joku miehen autoaiheinen opus tai joku rokkarin elämänkerta.

En jaksa kävellä katsomaan tarkkaa nimeä.

Omat kirjani olen lukenut. Lasten ja nuorten kirjat on meillä yläkerrassa, lasten omissa hyllyissä tai yläaulan kirjahyllyissä.

Vierailija
9/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittokirja...

Vierailija
10/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptikirja.mulla on muutenkin monta lukematonta kirjaa.netti vie sen ajan,mitä ennen käytin kirjojen lukemiseen.

Vierailija
11/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, olin ihan unohtanut omistavani moisen opuksen! ostin joskus parilla eurolla kirjakaupan alesta.

Vierailija
12/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan ylioppilaslahjaksi tämmöisen kokoelmateoksen, mut jostain syystä on jäänyt lukematta.

Vierailija
13/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juurikaan opiskellut saksaa, koulussa en yhtään.

Vierailija
14/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan ylioppilaslahjaksi tämmöisen kokoelmateoksen, mut jostain syystä on jäänyt lukematta.

Vierailija
15/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska en ole lestadiolainen, enkä oikeastaan edes kristitty, vaikka Jeesusta Jumalan lähettämänä profeettana pidänkin, muiden pyhien miesten teokset ovat menneet Lestadiuksen "ohi". On tähän tietysti vaikuttanut sekin, että aika on rajallista, kun on ollut opiskelut, työt, kotityöt ja lapset. Mutta sen takia kyseinen teos on edelleen tuolla kirjahyllyssä, että jonain päivänä aion sen lukea.

Vierailija
16/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runo on vapaa -runokokoelma. Olen kyllä lukenut sieltä runoja, mutten koko kirjaa (640 sivua).

Vai haluatko ensimmäisen lukemattoman romaanin/lastenkirjan?

Vierailija
17/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska en ole lestadiolainen, enkä oikeastaan edes kristitty, vaikka Jeesusta Jumalan lähettämänä profeettana pidänkin, muiden pyhien miesten teokset ovat menneet Lestadiuksen "ohi". On tähän tietysti vaikuttanut sekin, että aika on rajallista, kun on ollut opiskelut, työt, kotityöt ja lapset. Mutta sen takia kyseinen teos on edelleen tuolla kirjahyllyssä, että jonain päivänä aion sen lukea.

kyllä vanhahtavaa kieltä käytetty,että voi ottaa aikasa ymmärtää. Lestadiushan oli hyvinkin fixsu ja opiskellut mies. ai että ku ois itselläkin kyseinen kokoelmateos!

Vierailija
18/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kirjoja sitten säilytetään jos ei kijahyllyssä?

vai onko kirjatkin menneet pois muodista?

Vierailija
20/71 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grammatik- och övningsbok i engelska för gymnasiet.

Eka jonka olen avannut ja josta olen lukenut pätkiä, mutta en ole lukenut kokonaan on Good Beer Guide Belgium.

Meillä tuolla hyllyllä pienet keittokirjat ja "kielenhuolto"=sanakirjat tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi