G: jos valitsisit kirjahyllystäsi vasemmasta ylänurkasta lukien ensimmäisen kirjan,
Kommentit (71)
Ostin divarista kuukausi sitten, koska leffa oli hyvä, mutta en ole ehtinyt/jaksanut lukea.
vastata, kun en tiedä, katsoisinko kirjastohuoneen vai pirtin kirjahyllystä...
Olen nimittäin lukenut suuren osan kirjahyllyssä olevista kirjoista. Toka alimmalla rivillä keskimmäisen lohkon vasemmassa laidassa on yksi jota en ole lukenut, Waltarin Sinuhe, Egyptiläinen. Pitäisi lukea varmaan joskus.
En ikinä ottaisi kotiini kirjahyllyä, vaan kirjat säilytetään kaapeissa. Eivät kerää pölyä eikä näytä sotkuiselta, niin kuin kirjahyllyt yleensä.
Ja toisekseen olen lopettanut kirjojen oston, sillä Suomen kirjastolaitos on uskomattoman hyvä systeemi. Miksi ottaisin lisää kirjoja kotiini?
Ei kai kenelläkään ole enää kirjahyllyä. Tuollaiset rumilukset kotona on ihan jostain 70-luvulta.
niitä kirjoja sitten säilytetään jos ei kijahyllyssä?
vai onko kirjatkin menneet pois muodista?
Mies saanut jostain... meillä on kirjat aakkosjärjestyksessä.
Eka jota en oo ees vilkaissut on Kingin Piina.
kirjahylly-nimellä?
En ikinä ottaisi kotiini kirjahyllyä, vaan kirjat säilytetään kaapeissa. Eivät kerää pölyä eikä näytä sotkuiselta, niin kuin kirjahyllyt yleensä.
on kaksi isoa Boknäsin karusellia täynnänsä ja sitten vielä yksi iso kaappi...
Mauritiukselle ja Seychelleille. Mies osti kirpparilta pari vuotta sitten, kun ajattelimme, että jos sinne joskus reissaisi, mutta ei ole ainakaan vielä tullut lähdettyä.
löydy kokonaan lukematonta, mutta Kreikkalainen keittokirja ehkä kelpaa, sitä en ole kokonaan lukenut :)
Western America. National Parks. Mieheni tuoma matkamuistokirja, jota olen toki selaillut.
Kirjahyllyissämme on paljonkin lukemattomia kirjoja, onhan meillä kirjoja yli 30 hyllymetriä.
Ja tosiaan, myös kirjakaappeja kutsutaan hyllyiksi. :) Omasta mielestäni mikään ei voita Lundiaa.
Bonon elämänkerta. Olen selaillut kyllä (miehen). Seuraavana Perl-opas :D
Jos otan tämän työhuoneen kirjahyllystä. Vanha lastenkirja. On lainattu mieheni isältä.
ko. kirjassa Kanervala, Kullervo ja Lea.
Oli toinen kirja ylähyllyllä vasemmalta lukien. Eka oli Kalevala. Ja nyt toi on tuossa vieressä ja ilmeisesti illalla luettu...
Kiitos AP!
Einstein ja moderni fysiikka.
Harmittaa vietävästi, ettei ole oikein koskaan aikaa lukea mitään. Luettavaksi olen tuonkin aikanaan ostanut.
Jostain syystä ei ole tullut tätä aloitettua. Tietääkö joku ponko hyvä?
Therapia Odontologia. Olen vaan selaillut, en jaksanut paneutua.
ja ei todellakaan ole mun kirja vaan äitini, ja eksynyt jotenkin tänne.