Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten minusta on tullut näin ruma? Otin äsken kuvia uudella puhelimellani ja

Vierailija
09.01.2011 |

huomasin, että olen sikaruma. Iho on epätasainen, silmät punoittavat, kasvoilla on varjoja. Tukka roikkuu ja olemus on kaikin puolin väsynyt ja vanha.

Aikaisemmin olen ollut todella kaunis nainen, luonnonkauniiksi kehuttu. Nyt on päässyt tapahtumaan jotain. 40 v. kolkuttaa ovella. Tiedän kyllä olevani väsynyt. Kotona on kolme lasta, joista pienin on vauva. Lisäksi takana on sairasteluputki (oma ja lasten).

Mutta silti lannistuin eikä selittely auta. Miten minusta on tullut tämmöinen? :((

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile paremmalla kameralla nii ei masenna niin paljon.

Vierailija
2/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on väsynyt esim sairastelun tai valvomisen vuoksi niin jotenkin kummasti sitä peilikuva näyttää usein karmivalta. Vaan siitä se taas kohenee käsikädessä kun piristyy muutoinkin. Huomenna tai vaikkapa kuukauden päästä voi olla jo ihan eri ihminen siellä peilissä tai kameran linssissä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia kameralla, näytän poikkeukselta hirveältä.

Sitten jonkun muun ottamassa kuvassa näytänkin ihan nätiltä. Olen testannut tämän, samalla kameralla ensin otin itse kuvan itsestäni ja sitten heti perään käskin miestä ottamaan..

Vierailija
4/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähis ja salama läheltä pahin. älä sure.

Vierailija
5/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun monesti peilistä katsottuna näyttää ihan hehkeältä, mutta sitten samalla hetkellä otetussa valokuvassa näyttääkin ihan hirveältä?

Väristyykö peilikuva jotenkin mielessä ja kamera paljastaa totuuden vai mitä? Ja peilistä katsottuna en edes näytä lihavalta (enkä painonkaan puolesta kovin ole), mutta valokuvat taas väittävät toista:( -ei-ap-

Vierailija
7/15 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika mulla!

lisäksi yli puolet hiuksistani lähtenyt odotuksien myötä ja tullut 30 kiloo seitsemässä vuodessa! ehta suohirviö olen! :(

Vierailija
8/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan kuvan.

Vierailija
9/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kiloja tullut hitosti, tukka ohentunut ja ruma olen kuin läski hepokatti. Voi voi :(

Vierailija
10/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsin tänään itseni: 59,5 kg (160 cm). NYT TÄMÄ MAMMA ALKAA PUDOTTAA PAINOA!

EIhän noille kasvojen juonteille juuri mitään voi (siis luomusti), joten niistä en välitä. Tosin pikkujoulumeikkiä tehdessäni huomasin, että tähän naamaan on enää todella vaikea saada siistiä meikkiä, kun iho ei ole enää niin siloinen kuin ennen.

Vierailija
11/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen tyytyvainen itseeni niin en yhtaan pida kuvista joissa olen, kamera ei rakasta minua :D

uskon kuitenkin, etta olet paljon kauniimpi luonnossa kuin kuvissa, nain minulla.

Vierailija
12/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 poikaa.

Vierailija
13/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormoonitoiminnassa tapahtuu jo suuria muutoksia. Iho menettää kimmoisuuttaa ja rasvan määrä vähenee.

Vierailija
14/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että peilistä näkyy se mitä haluaa nähdä...mutta kamera näyttää valitettavasti karun totuuden...sen miten muut sinut näkevät. Näin se menee.

Vierailija
15/15 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsymys painaa. Ja jos hieman ehostaisit itseäsi, niin johan näyttäisi paljon hehkeämmältä :) Mut kotona saa ja pitää nauttia vapaasta olosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi