Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaas mammat mitä mieheni sanoi mulle äsken saunassa

Vierailija
09.01.2011 |

Katseli mua kun peseydyin (minä +15 kg ylipainoinen, säärikarvat ajamatta, jalkovälissä majava, riippurinnat ja finnejä selässä ja rintakehässä, raskausarpinen vatsa ja hirvittävän leveä lantio, selluliittia on jakaa vaikka kuinka monelle muullekin) ja totesi hymyillen, että "sä olet kyllä edelleen ilo silmille"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki juuri samantapaisen jutun. Olen nyt viimeisilläni raskaana ja painoa lähes 100kg. Olin juuri tullut suihkusta ja rasvasin itseäni vessassa. Mies kulki avonaisen vessan oven ohi, pysähtyi, kääntyi takaisi ja tuli myös vessaan ja veti oven kiinni perässään ja olisi varsin mieluusti käynyt heti minuun kiinni... =o)

Vierailija
22/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseli mua kun peseydyin (minä +15 kg ylipainoinen, säärikarvat ajamatta, jalkovälissä majava, riippurinnat ja finnejä selässä ja rintakehässä, raskausarpinen vatsa ja hirvittävän leveä lantio, selluliittia on jakaa vaikka kuinka monelle muullekin) ja totesi hymyillen, että "sä olet kyllä edelleen ilo silmille"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä onnittelen, osa kohdella sua hyvin. Se on paljon se.

Vierailija
24/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[*oksentaa*

kuulostaa aina niin iloisilta, positiivisilta, onnellilta ja tasapainoisilta ihmisiltä ;). Aivan ilmiselvästi jotain mitä meidän kaikkien kannattaa tavoitella :).

Vierailija
25/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnytys ja imetys jättää jälkensä naiseen ja se on tosiasia. Jos mies kammoksuu tuota, on miehessä vikaa pahasti.

kaikille, ainakaan pahasti ja omaan painoon voi aina vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme