Arvatkaas mammat mitä mieheni sanoi mulle äsken saunassa
Katseli mua kun peseydyin (minä +15 kg ylipainoinen, säärikarvat ajamatta, jalkovälissä majava, riippurinnat ja finnejä selässä ja rintakehässä, raskausarpinen vatsa ja hirvittävän leveä lantio, selluliittia on jakaa vaikka kuinka monelle muullekin) ja totesi hymyillen, että "sä olet kyllä edelleen ilo silmille"
Kommentit (25)
Katseli mua kun peseydyin (minä +15 kg ylipainoinen, säärikarvat ajamatta, jalkovälissä majava, riippurinnat ja finnejä selässä ja rintakehässä, raskausarpinen vatsa ja hirvittävän leveä lantio, selluliittia on jakaa vaikka kuinka monelle muullekin) ja totesi hymyillen, että "sä olet kyllä edelleen ilo silmille"
siitä onnittelen, osa kohdella sua hyvin. Se on paljon se.
[*oksentaa*
kuulostaa aina niin iloisilta, positiivisilta, onnellilta ja tasapainoisilta ihmisiltä ;). Aivan ilmiselvästi jotain mitä meidän kaikkien kannattaa tavoitella :).
Raskaus, synnytys ja imetys jättää jälkensä naiseen ja se on tosiasia. Jos mies kammoksuu tuota, on miehessä vikaa pahasti.
kaikille, ainakaan pahasti ja omaan painoon voi aina vaikuttaa.
Mun mies teki juuri samantapaisen jutun. Olen nyt viimeisilläni raskaana ja painoa lähes 100kg. Olin juuri tullut suihkusta ja rasvasin itseäni vessassa. Mies kulki avonaisen vessan oven ohi, pysähtyi, kääntyi takaisi ja tuli myös vessaan ja veti oven kiinni perässään ja olisi varsin mieluusti käynyt heti minuun kiinni... =o)