Arvatkaas mammat mitä mieheni sanoi mulle äsken saunassa
Katseli mua kun peseydyin (minä +15 kg ylipainoinen, säärikarvat ajamatta, jalkovälissä majava, riippurinnat ja finnejä selässä ja rintakehässä, raskausarpinen vatsa ja hirvittävän leveä lantio, selluliittia on jakaa vaikka kuinka monelle muullekin) ja totesi hymyillen, että "sä olet kyllä edelleen ilo silmille"
Kommentit (25)
siis _edelleen_... miten niin EDELLEEN? No tottavie minä ainakin olen ilo silmille, tai ainakin pitäisi olla, vaikka olisin miten vanhan ja lihava ja ryppyinen tahansa. Jos kerran mies rakastaa minua, niin tottakai hänen pitää ajatella niin että minä olen ilo hänen silmilleen.
mä mittaisin sen kuumeen ja kysyisin, mitä pahaa se on tehnyt kun omatunto noin kolkuttaa.
Olisipa mullakin noin ihana mies! Vaan miehetön olen. t.myöskin "luonnontilassa" viihtyvä nainen :)
Otsikon perusteella toivoin jotain vähän mielenkiintoisempaa. Esim. 'Jos vielä jaksetaan puoli tuntia tässä 95 asteessa, ilmoittaudun ensi kesän saunomismestaruuskisoihin, eieiei, vie tuo vedenkeitin ja painepesuri pois tai....'.
Aivan valloittavan ihana kommentti, ja tosiaankin kuulosti vilpittömältä. Toivottavasti muistit jotenkin kiittää. Mä nimittäin itse valitettavan usein kuittaan tollaiset jollain "höpöhöpöllä" tai "pitäiskö sun mennä optikolle" -kommentilla, vaikka oikeasti olen (tietenkin) tosi otettu ja hyvillä mielin.
Pidä tosta tyypistä lujasti kiinni! :)
Mullakin on mies, joka jaksaa ylistää mun ihanaa kroppaa. (+15 kg, karvojen ajelu epäsäännöllistä, piereskelen...)
Se saattaa jäädä tuijottamaa mun persettä esim. kesken siivouksen ja huokailee miten ihana se on...
Leveistä lantioista ja isoista perseistä. T:mies
Miten suloista! Tuli kyllä hyvä mieli ku kerrankin täälä tämmöinen positiivinen juttu. Ap, sulla on ihana mies, muistahan sinäki kehua häntä :)
Miehesi rakastaa sinua!
Kyllä minunkin ulkonäköni on omasta mielestäni repsahtanut kahdessakymmenessä vuodessa, mutta että mieheni edelleen kehuu minua viehättäväksi tai haluttavaksi osoittaa mielestäni rakkautta parhaimmillaan..
Ollaan ylpeitä vaillinaisista itsestämme ja siten iloksi miehillemme, se riittää..=))
t. iloinen mieli, ruma kroppa, hyvä seksielämä
Mun mies sanoi mulle, kun olin viimeisilläni raskaana, että "ajattele, mä olen sua vaan 2 kg painavampi". Joo tiedän, ettei se tarkoittanut mitään pahaa, mutta kyllä silloin vähän vitutti.
Mikä ihana mies. Ja vaimo. :)
Mukava kun tänne välillä niin kyyniselle ja sarkastisellekin palstalle tuollaista uskaltuiduit kertomaan. Pysyy hyvä henki.
Mun mies sanoi mulle, kun olin viimeisilläni raskaana, että "ajattele, mä olen sua vaan 2 kg painavampi". Joo tiedän, ettei se tarkoittanut mitään pahaa, mutta kyllä silloin vähän vitutti.
Mä olen 2 kg painavampi kuin 189cm mieheni ihan perusolotilassani.
Meillä samoin =) Ja mun mielestä mun mies on kans ilo silmälle ylipainosta ja finneistään huolimatta!
Ollaan onnellisia kun ollaan näin rakastuneita...
Raskaus, synnytys ja imetys jättää jälkensä naiseen ja se on tosiasia. Jos mies kammoksuu tuota, on miehessä vikaa pahasti.
että oli ihan tosissaan (ihme kyllä, sokeako se on :D )
ap