Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako sinua miehen alaston vartalo?

Vierailija
09.01.2011 |

Minua ei, mutta naisen vartalo kyllä. Onko minussa joku vika?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei, mutta naisen vartalo kyllä. Onko minussa joku vika?

No ei todellakaan kiihota alastoman miehen vartalo. Mutta ihan sama juttu alastoman naisen vartalon kanssa. Etenkin jos on hyvännäköinen, hoikka ja sopivasti pientä kurvia niin kyllä kiihottaa. Eikä minussa mielestäni ole mitään vikaa.

M34

Vierailija
2/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tänään joku mieshiihtäjä riisui ylävartalon paljaaksi, oli hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä itsekin olen nainen.

-ap

Vierailija
4/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös ei-kiihottava. Mitään sp-elimiä en haluaisi erityisesti nähdä, vaan nauttia terveestä ja hyvin muodostuneesta esteettisestä vartalosta ;o)

Vierailija
5/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin olemus. Ja yksityiskohdat.

Vierailija
6/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä minua kiihottaa persoona, joten kropalla ei suurta väliä, eikä visuaalinen näkemys ole tärkeä. Mutta poikkeuksiakin on. Esim. Samuli Vauramo (näyttelijä) kiihottaa minua vaatteetkin päällä.

Naisen kaunis vartalo kyllä kiihottaa, vaatteet päällä tai ilman. Ja olen ihan hetero. Koen tämän normaaliksi. Kiihotun omasta kuvastanikin jos olen seksikkäästi pukeutunut. Se on se vihje seksiin (minulla heteroseksiin) joka tekee temput.

Vierailija
7/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jossain leffassa kun joku hyvännäköinen mies riisuu paitansa pois ja paidan alta paljastuu treenattu kroppa (ja varsinkin jos on näkyvät rintalihakset, leveät hartiat ja kunnon käsivarret, eikä mitkään narut) niin oijoi, sykähtää jossain :D

(tai en mä tiedä onko kiihottava oikea sana, mutta siis joku sykähdys tai sellainen "ah!"-tunne)

Oma mies näyttää myös hyvältä, farkuissa ja yläkroppa paljaana (kotona joskus näin)

ihan täysin alaston ei niin kiehdo, miehen sukupuolielin ei ole musta kovin kiihottavaa _katseltavaa_

Vierailija
8/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ihan heteronainen. Kiihottuminen tapahtuu ihan muulla tapaa kuin alastonta ihmisvartaloa katsellen.

Vierailija
9/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiihottavampaa jos miehellä on housut jalassa. Ei näe ihan kaikkea, on vähän jännitystä... ;)

Vierailija
10/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vuosien jälkeenkin, vaikkei hän niin timmi enää olekaan.

Yleisesti ottaen ei herätä kiimaa tai muutakaan erityistä miehen eikä naisen vartalon näkeminen.

Vierailija
11/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen hyvin hetero (en ole ikinä halunnut ketään naista)

Vierailija
12/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin oman miehen.

ehkä oot lepakko tai bi.

Vierailija
13/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain syty muiden miesten vartaloista.

Taidat ap olla bi tai lesbo =)

Vierailija
14/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minua ainakin kiihottaa miehen hyvännäköinen vartalo, varsinkin jos on ollut muutaman kuukauden ilman seksiä, tuntuu että ne ei niin hyvännäkösetkin vartalotkin alkaa kiihottaa :)

Vierailija
15/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonta yläkroppaa katselen mielelläni (jos siis hyvässä kunnossa), mutta en varsinaisesti kiihotu.

Alavartalo taas... Lähinnä huvittaa.

Ja hetero olen, olen kiinnostunut miehistä (vaikka välillä tulee mieleen, että miltä tuntuisi naisen suuteleminen).

Vierailija
16/17 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja s-elämä on hyvää.

Vierailija
17/17 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2011 klo 22:45"]

Alastonta yläkroppaa katselen mielelläni (jos siis hyvässä kunnossa), mutta en varsinaisesti kiihotu.

Alavartalo taas... Lähinnä huvittaa.

Ja hetero olen, olen kiinnostunut miehistä (vaikka välillä tulee mieleen, että miltä tuntuisi naisen suuteleminen).

[/quote]

Toivottavasti pysyt sinkkuna koko elämäsi.

On suorastaan halventavaa seurustella ihmisen kanssa ja sitten sanoa että hänen kehonsa ei kiihota sinua.

Kuinkas moni av mamma täällä hyväksyisi sen että miehenne sanoisi teille että sinä et kiihota häntä ja vartalosi naurattaa suorastaan häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän