Kuinka monatiattua lehteä teille tulee? Ja
jos tulee päivän sanomalehti voisitko olla ilman sitä? Meillä tulee päivän sanomalehti tään kuun loppuun, oli pakko lopettee koska on niin kallis.
Kommentit (22)
Tulee myös meidän perhe(tilasin kylkiäis-pöytäliinan takia) :D Ajattelin nyt tilata me naiset kun sattui olemaan hyvä tarjous
Meille tulee aika monta, mut niistä aika monta saa vähennettyä verotuksessakin. Hesari on siinä ja rajalla, että kannattaako sen tilaus. Nyt tulee sunnuntainumero paperiversiona ja muut sitten nettiversiona.
kaks akkainlehteä ja lapselle Barbielehti.
Kyllä kai sitä pärjäis ilman sanomalehteäkin. En joka päivä ehdi edes lukea sitä.
viikonlopuksi, lauantai ja sunnuntailehdet?
että on kasvanu noi lehtitilausten määrät taas huomaamatta. Tuntuu että joka viikko posti kantaa jonkun lehden, parhaina kaksi.
Meille tulee Vauva, KaksPlus, Tiede, Lemmikki ja Aku Ankka. Lisäksi kuulun Lasten Omaan Kirjakerhoon.
Ennen tuli hesarikin. Lopetettiin tilaus kun ei tullut luettua kun sunnuntainumero.
Yllätyin ihan kuinka paljon meille tuleekaan lehtiä, vaikka näitä on koko ajan karsittu. Meille tulee seitsemän lehteä, mutta näistä peräti kolme on sellaisia mitkä joku on tilannut meille lahjaksi. Sen lisäksi kaksi on sellaisia jotka tulee jonkin jäsenyyden mukana. Yksi sarjakuvalehti ja yksi tietokonelehti tulevat ihan tilattuina, mutta ovat määräaikaisia eikä uusita.
kotiin tulee paikallinen lehti ja 14 muuta. Osa vaan pätkiä ja osa tosi halpoja tarjouksia. Kolme on lahjatilauksia.
Asutaan kirjaston lähellä, joten lehti luultavasti lopetetaan. lapsi on 5v ja lukee jo, mutta ei olla tilattu lapselle vielä mitään lehteä. Käydään kirjastossa lukemassa lehtiä ja saahan niitä lainata sieltä kotiinkin. Kirpparilta olen ostanut Aku Ankkoja.
mies tilaa muitakin välillä pätkissä, sit sille tulee Alibi ja Urheilulehti.
Likalle tulee Demi.
Pojille tällähetkellä vain Aku Ankka, peruin kaikki kolme kirjakerhoa.
Mulle tulee, kaikki kolme puutarhalehteä, Kodin Kuvalehti (peruin Kotivinkin ja Kotilieden neki tuli vuosia) Sit tulee Perhe, Vauva ja 2plus. Pätkä Menaisia.. Mitähän vielä.. kg-lehti..
Ja sit tulee kaikenmaailman muita lehti, Pirkka, Pam, Vihreä Lanka ym. "ilmaisia".
Päivän sanomalehteä ei tule, luemme netistä ja katsomme tv:stä uutiset tuoreeltaan.
Kotiin tulevat lehdet ovat siis: Anna, Aku Ankka, Tiede, Elle, Kauneus&Terveys, Suomen Kuvalehti (tullut miehelle jo nuoruudessa kun asui kotona), Meidän Perhe, Nalle Puh, Roope Setä, Tietokone, Mikrobitti, Edge (lasketteluun liittyen).
Siinäpä ne taitaa olla.
-Äitix2-
Totaalisen järkyttävää paskaa://
mies tilaa muitakin välillä pätkissä, sit sille tulee Alibi
HBL
HS (lahjatilaus 4 kk, muutoin luen vaan netissä)
Suomen luonto
Divaani
Luonnontutkija
Tringa
Ei mainoksia, ei ilmaisjakeluita.
Silloin kun rahatilanne on parempi tilaan Aku Ankkaa/Roope-setää, tällä hetkellä en, kuukausittainen taskari saa riittää ankannälkään.
Muita ostetaan vaihtelevasti kiinnostuksen mukaan. Säännöllisimmin Top Gear -lehti ja pojalle Star Wars -lehti.
Viimeksi ostin itselleni Soundin.
Naistenlehdet eivät kiinnosta. Sanomalehtiä luetaan verkosta.
Luen sen ihan joka aamu, enkä voisi kuvitella luopuvani siitä. Onhan se kallis, mutta äitini on joululahjaksi maksanut siitä melkein joka vuosi ainakin osan.
Aku Ankka tulee lapsille, se on ainoa oikeasti itse tilattu, ja koville ottaisi lopettaa sekin, itsellenikin se tuli vv. 75-89 tauotta.
Synttärilahjaksi olen saanut äidiltäni jo useana vuonna Kodin Kuvalehden vuodeksi ja hän tilaa (ja maksaa) minulle myös Perhe-lehden. Näitä kahta ilman tulisin loistavasti toimeen, mutta ovathan ne kiva lahja ja luettua tulee kyllä kaikki. Ja annan kiertoon lukemisen jälkeen, muillekin on niistä iloa.
Enkä siis saa (enkä haluakaan) muita lahjoja, kun kuulostaa jo siltä että "mamma betalar" kaiken...;-)
halpa lehti kaksi kertaa viikossa. Sitten tulee ilmaiseksi Pirkka ja Yhteishyvä. Ilmaiseksi Anttilan postimyyntikuvasti ja Ellos.
Mistään ei kannata maksaa ja lihottaa kustantajien lompsia.
Luen sen ihan joka aamu, enkä voisi kuvitella luopuvani siitä. Onhan se kallis, mutta äitini on joululahjaksi maksanut siitä melkein joka vuosi ainakin osan. Aku Ankka tulee lapsille, se on ainoa oikeasti itse tilattu, ja koville ottaisi lopettaa sekin, itsellenikin se tuli vv. 75-89 tauotta. Synttärilahjaksi olen saanut äidiltäni jo useana vuonna Kodin Kuvalehden vuodeksi ja hän tilaa (ja maksaa) minulle myös Perhe-lehden. Näitä kahta ilman tulisin loistavasti toimeen, mutta ovathan ne kiva lahja ja luettua tulee kyllä kaikki. Ja annan kiertoon lukemisen jälkeen, muillekin on niistä iloa. Enkä siis saa (enkä haluakaan) muita lahjoja, kun kuulostaa jo siltä että "mamma betalar" kaiken...;-)
netissä ilmaiseksi? Miksi maksaa?
Image ja Moto-1. Hesarin luen netistä yhden tutun tunnuksilla ;)
jääkö teilläkin kirjaimia väliltä pois? Tarkoitin tilattua lehteä.