Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jutta tekee GFG:ta?

Vierailija
09.01.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään ei saa mitään ilmaiseksi?

Vierailija
2/16 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ottaa pattiin katsella plösöjä, jotka vaan ei osaa kiinteytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go fat Go:hon otetaan kaiketi 10000 ihmistä ja sen aikana kovasti mainostetaan dieetin jatkoksi tulevaa Lite ohjelmaa, joka onkin sitten maksullinen. Se maksaa muistaakseni 60€ olikohan 8 viikkoa (?). Jos GFG:n osallistuneista edes joka kymmenes osallistuu Liteen on se jo heti tuloa 6000 euroa.

Lisäksi dieetillä markkinoidaan Fastin tuotteita, joiden kanssa Jutalla on sponsorisopimukset...

niin, että rahastapa tietenkin...

eikä siinä mitään, laihdutus on hyvä bisnes, koska se ei laihduttamalla lopu. Ainoa mikä toimii on pysyvä elämäntapojen muutos, ja sitähän ei mikään maksullinen taho markkinoi, se olisi huonoa biskestä! :)

Vierailija
4/16 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 50 000 patukkaa on myyty ja nehän ei riitä alkuunkaan neljäksi viikoksi.

Ja osallistujiakin taitaa olla reilusti enemmän kuin 10 000 ihmistä.

Money, money, money...

Vierailija
5/16 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money, money, money...

Eikö se olekaan puhdasta hyväntekeväisyyttä meitä suomalaisia kohtaan??! Nyt meni vähän maku... :( Taidan lopettaa juttailun tähän paikkaan ja mennä syömään suklaata.

Vierailija
6/16 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 89e, 10viikkoa!

Itse olen mukana tässä haasteessa ja katson 4vkon päästä tuloksia, painoa on liikaa 20-25kiloa joten tod.näk jatkan liteen jos tästä saa hyvän startin!

On se 90e mennyt turhempaankin kun uuden elämän saamiseen..kuten baari-iltana se heilahtaa helposti, eikä edes riitä!

Vierailija
7/16 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go fat Go:hon otetaan kaiketi 10000 ihmistä ja sen aikana kovasti mainostetaan dieetin jatkoksi tulevaa Lite ohjelmaa, joka onkin sitten maksullinen. Se maksaa muistaakseni 60€ olikohan 8 viikkoa (?). Jos GFG:n osallistuneista edes joka kymmenes osallistuu Liteen on se jo heti tuloa 6000 euroa.

Lisäksi dieetillä markkinoidaan Fastin tuotteita, joiden kanssa Jutalla on sponsorisopimukset...

niin, että rahastapa tietenkin...

eikä siinä mitään, laihdutus on hyvä bisnes, koska se ei laihduttamalla lopu. Ainoa mikä toimii on pysyvä elämäntapojen muutos, ja sitähän ei mikään maksullinen taho markkinoi, se olisi huonoa biskestä! :)

Kaikkihan kauppaa elämäntapamuutosta, mutta ei se todellakaan lopu, koska lihavia ihmisiä tulee kokoajan lisää ja harvalla riittää pitkäjänteisyys ja siirtyy kokeilemaan jotain muuta.

Jos oikeasti on ongelmia raahautua kuntosalille, kannattaa hankkia personal trainer, koska hän potkii sinut liikkeeseen. Kaverit ovat usein huonoja personal trainereita, vaikka saattavatkin tietää yhtä paljon kuin alan ammattilaiset. Heitä ei haluta nähdä auktoriteetteina ja hommista lipsutaan.

Vierailija
8/16 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen ympäripyöreät ohjeet? Ei niissä ole mitään pyöreää. Niitä noudatetaan kirjaimellisesti.

No ei kukaan tämmöistä ilmaiseksi tee. Tottakai Fastin mainostaminen tuo Jutalle ja co rahaa. Mutta onko JOKU OIKEASTI sitä mieltä, että Jutan pitäisi olla saamatta mitään työstä mitä tekee?

Itse olin GFG:llä ja jatkoin Liteen. Olo on mitä mahtavin ja kroppa paranee koko ajan. Lite maksoi 69 € kun ilmoittautui tarpeeksi ajoissa. Ei paha hinta toimivasta mallista?

Miksiköhän tämä maa on täynnä läskejä ihmisiä, kun kerran ruokavalio asiat ovat kaikille mammoille päivän selviä?

Vierailija
9/16 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyviä vinkkejä ruokailuun ja innostuin uudelleen kuntosalilla treenaamisesta. Painoa tippui 5 kg eli juuri se, mitä olen vuosia yrittänyt omin keinoin tiputtaa.

Fast - tuoteperhe tuli tutuksi ja niitä tuotteita käytän edelleen.

Minulla tuo lyhyt aika poiki paljolti hyvää, ja nyt kun läskit on poissa, on kiva kasvatella lihaksia.

Kiitos ja kumarrus Jutalle!

Vierailija
10/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GFG on todellakin ilmainen.Jokaisen oma valinta jatkooko Litessä, joka on maksullinen 89€ 10 viikkoa. Itse olen saanut hyviä tuloksia aikaan molemmissa enkä ole katunut tippaakaan. Jos personal trainer tekisi vastaavan systeemin, maksaisi se varmasti monta kertaa enemmän. Mikä sen tärkeämpää kuin satsata omaan hyvinvointiin?Itselläni olo kaikin puolin selkeästi parempi kun painoa pudonnut. Jos ihminen haluaa olla ylipainoinen, niin oma valinta.

Vierailija
11/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa laskea! Jos 1000 ihmistä osallistuu 60 e maksavaan jatkokurssiin tekee se 60 000e ei 6000e!

Vierailija
12/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä maksullisesta palvelusta saa ihan samanlaisen ympäripyöreän ruokalistan A4 arkilla.

Ja hölmöt maksaa siitä.

Vierailija
13/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua epäilytti antaa omat henkilötietoni hankkeeseen, jonka motiivit eivät vaikuta riittävän läpinäkyviltä. Halu kohentaa suomalaisten kuntoa on toki jalo ajatus, mutta itse olisin ennen hankkeeseen liittymistä kaivannut enemmän tietoa mm. sen rahoittajista ja taustavoimista.

Vierailija
14/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua epäilytti antaa omat henkilötietoni hankkeeseen, jonka motiivit eivät vaikuta riittävän läpinäkyviltä. Halu kohentaa suomalaisten kuntoa on toki jalo ajatus, mutta itse olisin ennen hankkeeseen liittymistä kaivannut enemmän tietoa mm. sen rahoittajista ja taustavoimista.

ihminen, joka elää treenatakseen ja kilpaillakseen ja taatusti tietää millä läskit lähtee, kun tekee sen kerran-pari vuodessa itsekin? Mun mies on joskus kilpaillut kehonrakennuksessa ja ruokavalion se mulle teki noin viidessä minuutissa ja sillä lähti tämän tankeron läkit, eikä ole 10v aikana takaisin tulleet. Ei se ruokavalio sen mystisempi tai mitään salatiedettä ole.

Vierailija
15/16 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ympäripyöreää on täsmällisissä ohjeissa joita noudatetaan tarkasti ? Kaikki on ajateltu puolestasi (sopisi sinullekin hyvin kun tuo oma ajattelu näyttää olevan hiukan hukassa...)

Luulen että siellä on sinua varten pari ruokalistaa tulostettuna papyruskääröölle ja yksi hakattuna kivitauluun. Itse pidän A4-arkkia varsin kätevänä ja edullisena ratkaisuna. Makuasia?

Sitäpaitsi tyhmäkin tietää että 2000-luvulla nuo ohjeet ovat netissä, jossa ei ole paperia. Voit siis tulostaa ruokalistan vaikka t-paitaasi, sen viimeviikkoisen viereen...

Jutan teilaaminen raha-asioiden kautta on kuitenkin täysin oikein. 4 viikon ilmainen peruskurssi on törkeää rahastusta ja herättää epäilyjä sala liitoista ja epäilyttävistä taustavaikuttajista ! eikä ole reilua että tuon jälkeen pitäisi maksaa vajaa kymppi per viikko jatkokurssista. Kyllähän Jutan pitäisi tehdä kaikki tuo ilmaiseksi vapaa-ajallaan.

Luin minäkin juristiksi ja nyt jaan oikeusapua ilmaiseksi kun eihän minulla ole oikeutta ammatistani rahastaa. Vaino siivoaa kaikkien talot ilmaiseksi, kun kerran osaa sen homman hyvin.

Jutta on paha ! Bull on pahempi ! Toimiva laihdutus on pahin !

Vierailija
16/16 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan tai kenenkään treenaustaitoja, vaan sitä, kannattaako tällaiseen ilmaiseen joukkolaihdutushankkeeseen ilmoittautua omilla henkilötiedoilla - ja näin etenkään, kun ilmoittautumisen yhteydessä ei mainita, mihin tarkoitukseen osallistujien nimi- ja osoitetietoja tarvitaan / mihin niitä tullaan ehkä vastaisuudessa käyttämään. Oma kiinnostukseni tyssäsi haluttomuuteen antaa henkilötietoja, koska en myöskään halua ilmoittautua mukaan millään feikki-identiteetillä. En yleensäkään ilmoita nimi- ja osoitetietojani netissä minkään ilmaiskampanjan yhteydessä, koska se tietää takuuvarmaa ja loppumatonta spämmäystä. Siksi ne taustavoimat tässä asiassa kiinnostivat - ilmaista lounasta kun ei ole olemassakaan.