Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä kaikki mun pitäisi näyttää hänelle kaikki meilit ja tekstiviestit.

Vierailija
09.01.2011 |

Hänen mielestä ihan kaikki kirjeet, sähköpostiviestit ja kaikki pitäisi olla parisuhteessa yhteisiä molemmille nähtäviä. Mua ärsyttää tämä ihan älyttömästi. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida olla luottoa? En todellakaan suostuisi tuollaiseen kyykyttämiseen.

Vierailija
2/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuus pätee myös puolisoiden välillä. Mun tekstarit ja meilit ei kuulu mun miehelle, eikä sen mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestä ihan kaikki kirjeet, sähköpostiviestit ja kaikki pitäisi olla parisuhteessa yhteisiä molemmille nähtäviä. Mua ärsyttää tämä ihan älyttömästi. Mitä mieltä te olette?

Heitä ukko pihalle. Siellä on just sopivan märkä kelikin ulkona.

Vierailija
4/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työhön mennessäni allekirjoittanut vaitiolosopimuksen. Meileissäni on yrityksen liikesalaisuuksia. En minä niitä voi miehelle näyttää.

Vierailija
5/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle. Ei tommosta tarvi sietää.

Vierailija
6/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään mun olisi pitänyt tehdä tiliä myös pankkitilini saldosta, kauppakuitit olisi pitänyt näyttää, laskut jne. Jos en näyttäisi, olisi se sen merkki että minä en luota häneen. Siis hetkinen, mielestäni se kyllä tarkoittaa juuri toisinpäin.

En kylläkään näyttänyt ja poikakaverikin lähti kiertoon melko vauhdikkaasti. Raha-asiat oli hänelle ongelma. Ei ollut mustasukkainen ikinä, mutta en tiedä mikä ongelma hänellä oli raha-asioista. Ajatteli aina rahaa.

Vierailija
7/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole normaalia, jokainen on oma itsensä vaikka elää parisuhteessa --> on oikeus omaan elämään! Ja tuo että vaatii saada kytätä kaikkea, kertoo mielestäni siitä ettei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa. MIKSI hän haluu lueka viestiti/mailisi, MITÄ hän niistä kuvittelee löytävänsä?

Ja tuo on väärin ystäviäsi kohtaan, jos minä lähetän kaverille viestin niin lähetän sen HÄNELLE, en hänelle ja miehelleen. En minä halua että jotain juttua minkä haluan kaverille kertoa tietää myös hänen miehensä ja ehkä sitä kautta ties kuka muukin.

Veikkaan että miehelläsi on itsellä sutinaa, ja nyt ajatteleen että sinulla on myös. On helppoa ajatella että toinen pettää tmv. jos itsekin sitä tekee.

Vierailija
8/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee lähes joka päivä mun kännystä saapuneet ja lähetetyt tekstari, kattoo kelle oon soittanut ja kuka on soittanut mulle. Avaa kaikki mulle tulevan postin esim tiliotteet ym.

Nyt otin salaa 1500e joustoluoton, pitäis varmaan soittaa pankkiin ja pyytää etteivät enää lähetä mulle tiliotteita, koska ukko saa raivarin kun huomaa,että oon ottanut ton joustoluoton. Itse sitä kyllä maksan ja hoidan muutkin laskuni, joten ei pitäis olla mitään sanomista.

Vierailija
9/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä lukea hänen viestinsä. Onko se hänestä itsestäänselvää? Ja aivan kuin joku muukin oli kirjoittanut, jos lähetän ystävälleni viestin, se on ystävälleni. En halua siinä kohtaa miettiä, lukeeko hänen miehensä sen. Ilmeisesti pitää alkaa kirjoittamaan varovaisemmin....

Vierailija
10/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustoluottoja, puolison tietämättä. "kiva ylläri" jos sinulle jotain sattuu ja miehes jää sitten lasten kanssa niitä makselemaan...

Lukee lähes joka päivä mun kännystä saapuneet ja lähetetyt tekstari, kattoo kelle oon soittanut ja kuka on soittanut mulle. Avaa kaikki mulle tulevan postin esim tiliotteet ym.

Nyt otin salaa 1500e joustoluoton, pitäis varmaan soittaa pankkiin ja pyytää etteivät enää lähetä mulle tiliotteita, koska ukko saa raivarin kun huomaa,että oon ottanut ton joustoluoton. Itse sitä kyllä maksan ja hoidan muutkin laskuni, joten ei pitäis olla mitään sanomista.

Vierailija
11/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asensi vakoiluohjelmat koneelle ja onki tietoonsa mun kaikki sähköpostiosoitteet sekä niiden ja muiden käyttämieni palvelujen salasanat.

Vierailija
12/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisen pitäisi aika ajoin tehdä itsetutkiskelua ja kysyä itseltään, että jos on paljonkin viestejä joita ei t e o r i a s s a voisi suin surmin näyttää, mitä se kertoo parisuhteessta.

Vierailija
13/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt otin salaa 1500e joustoluoton"

niin miehesi saa aiheesta raivarin

Vierailija
14/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos otan vaivaset 1500e joustoluottoa? Oon ollut osittaisella hoitovapaalla ja sen verran pienet tulot, että meinaa rahat loppua kesken. Nyt siirry takas 3vuorotyöhön, joten saan ton aika äkkiä maksettua pois.

Vuokrakin liki 1200e/kk, se maksetaan puoliks ym muut laskut päälle, joten ei siinä kovin paljon ylimääräistä rahaa jjäänyt. Ja jos mulle jotain sattuis tapahtumaan, ei ne ukolle jää maksettavaks ja vaikka joutuis maksamaankin ni toi on pikku summa sille. Tienaa 6000-6500e/kk...

Vierailija
15/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuin firma

eri asia jos on oikeasti (juridisesti) erillistaloudet

Vierailija
16/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ja vaikka oltaskin ni mitä helvettiä se ukolle kuuluu, jos otan tollasen suht pienen lainan ja sen itse takas maksan, samoin pystyn maksamaan muut laskuni.

Vierailija
17/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä kaikki mun pitäisi näyttää hänelle kaikki meilit ja tekstiviestit. Hänen mielestä ihan kaikki kirjeet, sähköpostiviestit ja kaikki pitäisi olla parisuhteessa yhteisiä molemmille nähtäviä. Mua ärsyttää tämä ihan älyttömästi. Mitä mieltä te olette?

Vierailija
18/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä kaikki mun pitäisi näyttää hänelle kaikki meilit ja tekstiviestit. Hänen mielestä ihan kaikki kirjeet, sähköpostiviestit ja kaikki pitäisi olla parisuhteessa yhteisiä molemmille nähtäviä. Mua ärsyttää tämä ihan älyttömästi. Mitä mieltä te olette?

Vierailija
19/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuus pätee myös puolisoiden välillä. Mun tekstarit ja meilit ei kuulu mun miehelle, eikä sen mulle.

kyse on viestintäsalaisuudesta, joka turvaa viestin koskemattomuuden sen liikkuessa lähettäjän ja vastaanottajan välillä.

Viestintäsalaisuus ei suojaa jo avattuja kirjeitä tai jo koneelle saapuneita ja luettuja sähköposteja, jo puhelimessa olevista, luetuista tekstiviesteistä puhumattakaan.

Vierailija
20/24 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin varoituksen ja ehkä kenkää töistä jos kävisi ilmi, että olen tarkoituksella antanut jonkun nähdä luetut työpostini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi