Eilinen putous, sketsihahmot.
Mitä mieltä? Kuka/ketkä ovat mielestäsi parhaimpia? Entä huonoimpia?
Minusta munamies oli hauskin. Mikko Zetterbergissä ja Mr. Mallorcassa saattaa myös olla potentiaalia. Sui Hing oli myös hauska, mutta tuskin kantaa kovin pitkälle.
Sen sijaan Jari Potsi, Moln Uppehållsväder, Fimpfhhh Pusutin ja Timo Harjakainen menivät minulta aivan täysin ohi. Todella huonoja.
Kommentit (58)
se aaria iha hyvä!.. harjakaisen hjallis homma iha lets go!
kete saa suksia suohon!.. ja sanotaanko näin et aku on lets go!
se aaria iha hyvä!.. harjakaisen hjallis homma iha lets go!
mitä sä höpötät!!.. putous on paras!!.. iha lets go! ja mallorca, harjakaine, ja munamies on iha nii että saletisti natsaa!.. ja sanotaanko näin että mun mielipidä!
mallorca on hyvä!!.. saletisti natsaa.! iina ja krista oli surkeita*!!!
se on sillee et putous on viiko kohokohta.. iha lets go ohjelma!!.. munamies voittaa!.. mallorcaci iha hyvä.. ja harjakainen
Harjakainen, Zetterberg ja munamies. Zui-hing oli myös tosi hyvä, mutta hahmoa saattaa olla vaikea viedä pitkälle. Toivottavasti onnistuu.
Mikko Zetterberg taas on sellainen hahmo, joka tulee nousemaan.
Siis Harjakainen oli hemmetin hauska ja naurattaa oikeastaan vieläkin. "Haaveena päästä paaluttamaan urakalla".
Sui-hing oli myös todella hauska.
Munamies myös hyvä.
Viime vuonna sarjan alkupuoli oli tappavan tylsä mutta meno parani koko ajan. Sketsihahmoihinkin pitää tutustua! Nyt jännitys näkyi kaikissa.
Munamies oli häkellyttävän hauska. Pidin myös Harjakaisesta kovasti. Luulen, että Myllyrinteen hahmosta tulee hyvä, vaikka se nyt oli aika tylsä.
Sui-Hing vaivaannutti, mietin vain koko ajan kuinka se loukkaa Thai-naisia.
Muita hyviä: paalutuksen valvoja, Mr Mallorca.
Se susutin (mikälie olikaan)pyhäpatukka. Hän oli kyllä pohjanoteeraus.
Mun mielestä joissakin tilanteissa seksistäkin voi vihjailla ja on ihan hyvääkin huumoria, mutta mua ällöttää valmiiks jos se meinaa joka lauantai synnyttää sen rievun ja puhua pimpistä!!
Saisko sen tiputettua ekana pois sieltä?
Jos joku menisi ja tekisi somalista sketsihahmon, niin johan olisi maailma sekaisin! :o
Vai onko se niin, että vain muslimiin kohdistuva syrjintä on rasismia?
niin riman alitus taas että hävettää.Tosin en tiedä onko se nolompaa katsoa sitä ja myöntää se?
mikä lie. Iski ihan myötähäpeä :-/
Juuri sellainen pikkasen viinaan menevän rakennusvalvojan perikuva "firman piikkiin". Myös Munamies nauratti, mutta noinkohan siitä riittää huumoria koko kaudeksi?
oli munamies ja myös se Harjakainen oli aika hyvä. Huonoimmat Potsi ja Pusutin. Thaihieroja oli myös aika hauska. Meillä 5vkin katsoi tuota, ei ymmärrä että munamies on jotenkin härski vaan näkee siinä vain ja ainoastaan sen kananmunan, mitä pahaa? Tai tämä paaluttaminen, eihän lapsi siinä mitään tuhmaa kuule. Ja vanhempien tehtävä on myös selittää että nyt tuli vähän tyhmä juttu tms. PÄiväkodissa oppivat pahempia juttuja kuin tuosta ohjelmasta.
nähnyt kuin kananmukan..? ja yleensä olen melko 2-mielinen.
oli munamies ja myös se Harjakainen oli aika hyvä. Huonoimmat Potsi ja Pusutin. Thaihieroja oli myös aika hauska. Meillä 5vkin katsoi tuota, ei ymmärrä että munamies on jotenkin härski vaan näkee siinä vain ja ainoastaan sen kananmunan, mitä pahaa? Tai tämä paaluttaminen, eihän lapsi siinä mitään tuhmaa kuule. Ja vanhempien tehtävä on myös selittää että nyt tuli vähän tyhmä juttu tms. PÄiväkodissa oppivat pahempia juttuja kuin tuosta ohjelmasta.
nähnyt kuin kananmukan..? ja yleensä olen melko 2-mielinen.
no joo iha hyvä se harjakaine!.. mallorca ja munamies on mun suosikkeja myös!
munamies!! voittohon! munamies! voittohon!.. munamies on tosi lets go!.. sanotaanko näin että iha paras!.. ja mallorca myös..!.. harjakainenkin!