rakkaus loppu kun toisen menemiset ei kiinnosta?
meillä ollut jo pitkän tosi huono suhde, ennen raivosin kun ukko kävi baareissa jne. Enää en välitä. Nytkään ei tullut yöksi kotiin, lapset ihmetteli missä isi, sanoin että kai jossain hotellissa...vaikka tuskin on. Mutta ihan sama, pääasia ettei ole täällä!! Onko tää kaiken lopun alkua kun vaan toivon että mies ois aina poissa eikä kiinnosta nähdä? Siis uko käy ehkä kerran kuussa ravinteleissa, ja on paljon pois muutenkin.Mä en käy missään koska ei ole tarvetta.
Kommentit (6)
rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys, ei viha.
Ehkä teidän kannattaa miettiä, onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä. Ja jos on, minkä pitäisi muuttua.
Ei sun mieskään taida susta kauheesti välittää.
Mustasukkaisuutta myös ollut joskus ilmassa.
Eipä enää riidellä ja kysellä toisen menoja.
Kyllä se ainakin meillä on ihan kiinni rakkauden loppumisesta.
Mä en ikinä ole ollut turhan tarkka mieheni menemisistä, mulle riittää, että tiedän missä päin maailmaa hän on ja suunnilleen koska tulossa takasin (tyyliin päivä, aamu, ilta jne.). Mielestäni kummallakin meistä on oikeus käydä ulkona ystävien kanssa ilman toista, toki käymme myös yhdessä. Ja ihmisten tarve päästä viihteelle/vapaallle on yksilöllistä. En myöskään ole yhtään mustasukkaista tyyppiä (mikä kuulemma häiritsee miestäni). Silti rakastan miestäni todella paljon ja meillä on todella hyvä parisuhde.
Sinun tapauksessasi kuitenkin kuulostaa siltä, että olette aika pahassa tilanteessa. Ehkä voisit kertoa miehellesi tapahtuneesta muutoksesta ja miltä sinusta tuntuu.
ettei mies pystyisi sinua teoillaan satuttamaan.
ap