Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen hiustenpidennyt on hyvä, näyttää luonnolliselta

Vierailija
09.01.2011 |

ja kestää?

Paljonko suunnilleen maksaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi minulla 200€ + hiukset. Eli yhteensä muistaakseni sellaiset 400€. Tosin mukana oli sitten väri omiin hiuksiin ja leikkaus kun pidennykset päässä. En asu pääkaupunkiseudulla vaan Pohjois-Savossa :)

Itselläni oli teippipidennykset, tosi hyvät olivat mielestäni. Aluksi teipit tuntuivat kovilta, mutta pehmenivät n. viikossa siten ettei niitä huomannut melkein ollenkaan. Kävin nostamassa teippejä ja uusimassa niitä n. parin kuukaudn välein.

Itselläni oli pidennykset n. vuoden, tykkäsin tosi kovasti :) Hiukset vaan kärsi niistä aivan liikaa :/ Minulle tuli kaljua kohtia päähän, sinne missä omat hiukset eivät kestäneet pidennysten painoa. Nyt pidennysten poistosta 7kk ja hiukset palautuneet ennalleen ja kaljuihin kohtiin kasvanut taas tukkaa. Kaljut kohdat olivat siis tosi pieniä eikä niitä huomannut muuta kuin tutkimalla kunnolla :)

Vierailija
2/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus teipit ja sinetit katkoo omia hiuksia. Kaikkea kokeilleenna olen nyt päätynyt klipsipidennyksiin. Klipsipidennys on hellävaraisin ja halvin tapa saada pitkä tukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hiustenpidennykset.com/

Sairaan kalliit mutta eipähän satuta omaa hiusta ja pysyy päässä. Käyttöaika on n6kk-1,5v samoilla hiuksilla, riippuu tietty miten hoitaa yms.

Vierailija
5/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

microringsit oli ihan mahdottomat, ei pystyny kunnolla harjaamaan ja takkuuntu. Teipeillä pysty lähes normaalisti harjaamaan. Ja maksoi vaan jotain 50e plus tukka, mutta kyseinen kampaamo ei enää tee niitä.

Nyt koitan laittaa ite seuraavaksi. Mulla kun ei kestänyt kuukauttakaan nuo, varmaan viikko kun lähti tippumaan. En sitten tiedä oliko niissä jotain vikaa.

Vierailija
6/8 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinetit minulla katko omia hiuksia kovasti. olen tykästynyt nyt clip-on hiuksiin, on erimittasii ja erilaisii, joskus laitan vain muutaman klipsin jos on kiire sitten taas enemmän ja raitoja sekaan yms kun viihteelle jne. ja ei vahingoita hiuksia...

Vierailija
7/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestänyt mulla jo kohta kaks vuotta hyvänä ja oma hius ei kärsi. Ja tosiaan aika moni käyttöinen. Tilasin just uudet myhair.fi, saas nähdä mitä hyvät remyt on kun ne ei takkuunnu ja ennen oli ihan normia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän