Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi, että nuorempana kostuin enemmän ja se kiihotti häntä.

Vierailija
08.01.2011 |

Miten mä stimuloin itseni kostumana enemmän? Liukuvoide ei auta asiaa, koska se maistuu ja mieheni tykkää antaa suuseksiä. Jos laittaisin sitä hänen nähtensä, tuskin se toimisikaan enää kiihottimena. Eli mitä mä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole ainoa, jos se yhtään lohduttaa :)

En kyllä haluaisi, että mieheni huomauttaisi siitä, kun ei sille itse voi mitään.

Vierailija
2/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kohta 40 mittarissa) ja mieheni ei siitä tykkää, mut onneksi olen löytänyt miehen joka suorastaan jumalaloi sitä :) Ja oman miehen kanssa en edes kostu niinkun tämän rakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kohta 40 mittarissa) ja mieheni ei siitä tykkää, mut onneksi olen löytänyt miehen joka suorastaan jumalaloi sitä :) Ja oman miehen kanssa en edes kostu niinkun tämän rakkaan.

Vierailija
4/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tuherratte, niin sehän on ihan sama kostutko vai et. Eihän se miehesi kuitenkaan mitään tunne kumin lävitse.

Vierailija
5/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tuherratte, niin sehän on ihan sama kostutko vai et. Eihän se miehesi kuitenkaan mitään tunne kumin lävitse.

ap

Vierailija
6/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia käyttänyt liukkaria, enkä enää edes haaveile kostuvani. Ikää kohta 40.

Vierailija
7/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vaan on biologinen fakta. Mulla kun on ollut pieniä ihastuksia niin ne on auttaneet tähän vakisuhteeseenkin ja juuri tässä kostumisasiassa. Kyllä ruokalistaa voi tutkia, kunhan syö kotona :)

Vierailija
8/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin siitä ensin täällä maininnut. Tapahtuisipa tosielämässäkin :(

ap

Vierailija
9/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samaa vaivaa, enkä ole edes ollut yhdessä mieheni kanssa kovin pitkään (naimisissa siis olemme.) Melko nuorikin olen, mutta synnyttänyt kaksi lasta ja näiden jälkeen on kostuminen ollut ongelma. Nyt olen huomannut, että syynä tähän ovat kuivat limakalvot. En tiedä, minkä ikäinen itse olet, mutta vanhetessa (ja imetettäessä) estrogeenin tuotanto heikkenee, minkä myötä myös limakalvojen kuivuus lisääntyy. Apteekista saavtavista itsehoitotuotteista voi olla apua. Ihan estrogeenivoiteena myydään. Itse en voi liukkareita käyttää allergisen reaktion takia, enkä ole muuta syytä kostumattomuuteeni löytänyt.

Vierailija
10/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei tuota mitään ongelmaa ja kostun kyllä sen aikana. Mies haluaisi ilmeisesti nähdä minun kostuvan ulkopuolelta, kuten joskun nuorempana. Häntä kiihottaisi nähdä minun kiihottuneisuuteni. Oikeastaan tämä on mieheni ongelma, ei niinkään minun.

ap

Vierailija
11/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luonto on tarkoittanut ettei noin vanhan kuulu enää harradtyaa seksiä.

Vierailija
12/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,onko ongelma siis se että sinä et ole tarpeeksi kiihoittunut kun homma alkaa?Eli et ole ehtinyt pääsemään jujuun mukaan kuin vasta silloin kun mies pari minuuttia nuollut alakertaa/alkanut panemaan?Et kostu kuin vähän kun kun homaa kestänyt jo hetken aikaa?

Tiedän oikeasti kannattaisi kiinnittaa siiheen huomiota miten te aloitatte seksin...pitkä suutelu,hierominen,hellittely ja kiusoittelu ennen paikkoihin koskemista saisi varmasti intohimoa vähän nousemaan ja paikkoja kostumaan.

Mitä ap ajattelet seksin aikana?Minä olen aktin aikana paljon kiihoittuneempi kunh yritän ajatella kiihoittavia asioita,fantasioitani...heti kostuu kun ajattelen ;)

Vierailija
13/29 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään vain sisältä, en ulkopuolelta. Niin päättelen.

ap

Vierailija
14/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että nuorempana se mieskin kiihotti enemmän kuin nyt.

Vierailija
15/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluaisin kostua enemmän, koskettaminen tuntuisi paremmalta.

ap

Vierailija
16/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän kostuisit.

Vierailija
17/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jätä pimppi kuivaamatta (ympäriltä toki kuivattu), niin on märkä jonkin aikaa!

Vierailija
18/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottuisi enemmän spontaanimmasta kostumisesta. Että kostuisin halusta.

ap

Vierailija
19/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdat kaikki stimuloinnit ja unohdat muutenkin itsesi. uskon että se on paras.

Vierailija
20/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miesten erektio-ongelmiin?

Ikä tuo kaikenlaisia vaivoja ;-)

Onko teillä seksi aina samanlaista? Meinaan vaan, että mulla ainakin on niin, että jos homma ei kiinnosta, niin en minä kostu, vaikka kuinka joku räpeltäis. Mun täytyy rentoutua ja antautua kunnolla, niin homma sujuu.

Olisko teilläkin niin, että et osaa rentoutua tarpieeksi, kun työ/lapset/arkiaskareet painaa mieltä? Mä ainakin joskus kelaan mitä ihmeellisimpiä tylsiä asioita kesken seksin.

Teidän täytyy kokeilla jotain uutta (leluja?)

Mä joskus laitan ihonhoitoon tarkoitettua hajusteetonta öljyä liukuvoiteeks salaa vessassa ennen sänkyynmenoa. Kuvittelen miehen itsetunnolle olevan parempi, jos hän luulee saavansa minut aina ihan kosteaksi :P Ja kosketuskin tuntuu paremmalta, kun ei ole ihan kuivat paikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan