Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi, että nuorempana kostuin enemmän ja se kiihotti häntä.

Vierailija
08.01.2011 |

Miten mä stimuloin itseni kostumana enemmän? Liukuvoide ei auta asiaa, koska se maistuu ja mieheni tykkää antaa suuseksiä. Jos laittaisin sitä hänen nähtensä, tuskin se toimisikaan enää kiihottimena. Eli mitä mä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea keskittyä seksiin. Lelut kuivaisivat minut saharaksi, ei oo mun juttu, sanoi entinen miljonääriäiti. Öljyä taas en voi käyttää, koska käytämme kondomia. Yhdyntä siis onnistuu hyvin, mutta se esikosketus kaipaa kosteutta.

ap

Vierailija
22/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opettaa vuosikausia. Kaipaan ihania intiimejä suudelmia, enkä saa kokea niitä enää koskaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostuttaa ensin kielellä ja sit vasta sormilla.

Tai sitten käytät sitä liukuvoidetta. Tosin mulla kävi vanhassa suhteessa niin, että en lopulta kostunut ollenkaan, kun ei mieskään enää yrittänyt kiihottaa mua. Laitettiin vaan liukuvoidetta ja ryhdyttiin heti asiaan. Ei sellanenkaan kivaa ole.

Vierailija
24/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo nyt oli taas niitä tyhmiä miesten kommentteja. Miehet eivät ikinä älyä, kuinka herkkää tuo on..Onko teillä pitkä esileikkivaihe? Jos seksi on aina samanlaista, ei nainen yksinkertaisesti tule niin märäksi kuin ensimmäisillä kerroilla ei..

Sano miehellesi, että TEKEE sinut taas märäksi, eikö se ole tavallaan miehen tehtävä? Mitähän miehet ajattelisivat, kun heille sanoisi, että "Olisitpa niin kova kuin suhteemme alkuaikoina"??

Vierailija
25/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeseeni!

ap

Vierailija
26/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo nyt oli taas niitä tyhmiä miesten kommentteja. Miehet eivät ikinä älyä, kuinka herkkää tuo on..Onko teillä pitkä esileikkivaihe? Jos seksi on aina samanlaista, ei nainen yksinkertaisesti tule niin märäksi kuin ensimmäisillä kerroilla ei.. Sano miehellesi, että TEKEE sinut taas märäksi, eikö se ole tavallaan miehen tehtävä? Mitähän miehet ajattelisivat, kun heille sanoisi, että "Olisitpa niin kova kuin suhteemme alkuaikoina"??

ap

Vierailija
27/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me välillä teemme niin, että sovimme etukäteen, että tänään/huomenna illalla harrastetaan seksiä, kun lapset ovat nukahtaneet. Välillä "treffeihin" liittyy se, että syömme myös paremmin kuin muuten ja otamme lasin viiniä (ei enempää - ei mitään känniseksiä).

Kun noita treffejä sitten pikku hiljaa ajattelee pitkin päivää (ja pitää ajatella), sitä on aika lailla valmiimpi sitten illalla.

Samaan voi sitten yhdistää sen, että kun molemmat tietävät, mitä illalla tapahtuu, voi siinä alkuillasta hipaista ohimennen toista jne. eli rakentaa sitä pikku jännitystä.

Tällainen toimii meillä - ei mitenkään viikoittain tms, mutta piristää elämää kummasti silloin tällöin. :)

Vierailija
28/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole ainoa, jos se yhtään lohduttaa :)

Vierailija
29/29 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin itseni vanhaksi kuivaksi korpuksi, kun piti mennä nukkumaan. Vielä kun mies suuttui siitä, että huomautin ikävästä huolimattomuudesta (liittyi esineeseen), niin jäin suosiolla tähän norkoilemaan ja mies meni yksin nukkumaan. Mies haluaa usein viikonloppuna koko päivän seksiä, mutta haastaa illalla riitaa. Mä tunnen aina itseni syylliseksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme