Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kestovaipat on nykyään in?

Vierailija
08.01.2011 |

En ole jaksanut ekan lapsen jälkeen kauheesti seurata kestovaippainfoa ja muita vaippakeskusteluja. Nyt vaan pitäis kolmannelle lapselle hankkia muutamat uudet kuoret.

Oisko paikalla kestovaippaihmisiä: mitä vaippamerkkejä tällä hetkellä hehkutetaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään monet (tää on kaikki mun luuloa kuitenkin vain) hehkuttavat fuzzy bunz ja bumgenius taskuvaippoja. Ainakin tuosta bmugeniuksesta on yhdenkoon taskuvaippa olemassa.

Itse kuitenkin hehkuttaisin ehdottomasti kotimaisia vaippavalmistajia. Suomihan on edelläkävijä moderneissa kestoissa ja ainakin itse olen ollut paljon tyytyväisempi kotimaisiin vaippoihinkin kuin noihin bumgeniuksiin, joita meillä on myös paljon käytetty. Ja näitä valmistajiahan löytyy. Omat suosikkini ovat Nalle-vaipat, Tuhinatupa ja Myllymuksut. En nyt muista minkälaisia kuoria heillä on valikoimissa, kaikilta löytyy varmasti ainakin hyviä villakuoria, tosin villakuorissa oma suosikkini on kyllä ollut ihan perinteinen Ruskovilla.

Yövaipaksi hehkutan ehdottomasti jotain hyviä sisävaippoja, joihin voi itse laittaa bambu-, hamppu-, ja villaimuja.

Jos saisin joskus toisen lapsen hankkisin hänelle ehdottomasti Naavakeijun hoitoalustan/avovaipan, jonne voi laittaa imua sisälle ,jolloin voisi olla esim. vaunuissa pelkällä sisävaipalla.

Monenlaista systeemiä lienee käytössä. Meillä ainakin on käytetty harsoja, nauhavaippoja, pul kuoria, villahousuja, monenmoisia sisävaippoja tasku- ja aio vaippoja ja monenlaisia harkkareita ja todella monenlaisia imuja. Vaihtelu mielestäni virkistää vallankin kun täyskestoillaan.

Tuli muuten vielä mieleen kun etsit kuorivaippoja että jossakin olen törmännyt yhdenkoon kuoriinkiin. Sellaiset voisi olla aika kätevät en vain muista kuka niitä valmisti.

Toivottavasti kivat kuoret löytyy!

Vierailija
2/2 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.onnibum.net

Meillä on noita pulkuoria ja ihania ohuita pitkälahkeisia villahousuja.

tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän