Olitko 3 kuukauden seurustelun jälkeen jo varma, että
kyseinen mies olisi elämäsi suurin rakkaus ja tuleva aviomiehesi?
Kommentit (27)
Tutustuimme siis ensin kaveripohjalla, ja silloin jo kolahti. Kun päätimme alkaa seurustella, olisin voinut saman tien sanoa että mennään naimisiin.
Mieskin taisi olla varma, koska jo seurustelumme ensimmäisenä iltana hän sanoi rakastavansa minua. :) Lopulta seurustelimme 1,5 vuotta, menimme naimisiin ja saimme 3 lasta. Nyt yhdessäoloa on takana 12 vuotta ja olen edelleen varma. :)
Tosin olimme tunteneet ystävinä jo pidempään. Nyt takana kymmenkunta vuotta liittoa, lapsiakin on kaksi jotka saivat alkunsa melko pian :) Hyvästä täytyy ottaa kiinni, kun sen löytää :)
Tutustuimme siis ensin kaveripohjalla, ja silloin jo kolahti. Kun päätimme alkaa seurustella, olisin voinut saman tien sanoa että mennään naimisiin.
Olimme myös todella läheisiä ystäviä monta vuotta, tunnetta oli aina paljon, mutta aika ei oikea. Kun sitten vihdoin pystyimme olemaan yhdessä, olin heti varma siitä, että haluan viettää mieheni kanssa loppuelämäni ja muutimmekin yhteen kuukauden kuluttua ja 5kk jälkeen olimmekin jo naimisissa :)
Nyt takana useita vuosia, lapsia ja edelleen olen yhtä varma. Rakastan ihan tolkuttoman paljon!
Mutta olin 18v tavatessamme, eikä seurustelusta ollut edes kokemusta mulla (joo, näin oli!). Alkuun vähän mietitytti, mutta ajan myötä oppi hyväksymään toisen omia mielikuvia vastaamattomana ja rakastumaan mieheen sellaisenaan.
Yhteiseloa takana 18v.
No ei ole tapana edes aloittaa seurustelua, jos en ole jo varma tunteistani. Eri asia tietysti on, että kestävätkö tunteet oikeasti, mutta kyllä ainakin suhteen alussa olen aina uskonut niin.
Kiva kun nostit, saatiinpa asiaan selvyys
Nykyään on aviomieheni, lasteni isä ja mahdollisesti myös elämäni suurin rakkaus. En silti tiedä tulemmeko olemaan ainoa yhdessä.