.Poikalapsen vanhempana ei siis ole mitään oikeutta
vaatia aborttia jos alaikäinen tyttökaveri on raskaana?
Kommentit (11)
Vaatia ei saa kukaan, korkeintaan ehdottaa ja sitäkin hyvin nätisti ja yhtenä vaihtoehtona muiden muassa.
Mutta vaatisin kyllä käyntiä perhesuunnitteluneuvolassa saamassa tietoa abortista ja ei-toivottujen raskauksien ehkäisystä, ja ohjausta muihinkin vaihtoehtoihin, jos pari ei halua aborttia.
että poikalapsen äitinä minulla voi olla lapsenlapsia jossain joista ei minulle mitään kerrota tai poikani ja lapsen äiti ovat niin huonoissa väleissä että lapsen äiti ei halua minun tutustuvan lapseen.
että poikalapsen äitinä minulla voi olla lapsenlapsia jossain joista ei minulle mitään kerrota tai poikani ja lapsen äiti ovat niin huonoissa väleissä että lapsen äiti ei halua minun tutustuvan lapseen.
Mä olen juuri tollasen vesselin äiti joka tuskin tulee koskaan tapaamaan isänpuolen sukulaisiaan.
Tiedän kuka lapseni mummu on, mutta eihän se ole mun asia alkaa lapsesta naiselle raportoimaan kun ei hänen oma poikansa lasta halua.
Surullista, mutta minkäs teet.
eihän se ole mun asia alkaa lapsesta naiselle raportoimaan kun ei hänen oma poikansa lasta halua. Surullista, mutta minkäs teet.
Etkö ajattele, että lapsesi voisi olla joskus kiinnostunut tuntemaan sukulaisiaan? Laitat mummolle postikortin, että lapsenlapsi löytyy ja hän on tervetullut tutustumaan, jos kiinnostaa.
Mummo ei tietenkään osaa kaivata sellaista, josta ei tiedä mitään, mutta lapsella ei ikinä ole liikaa välittäviä aikuisia ympärillään, joten sinuna antaisin lapselle mahdollisuuden tutustua mummoonsa ja toisinpäin.
eihän se ole mun asia alkaa lapsesta naiselle raportoimaan kun ei hänen oma poikansa lasta halua. Surullista, mutta minkäs teet.
Etkö ajattele, että lapsesi voisi olla joskus kiinnostunut tuntemaan sukulaisiaan? Laitat mummolle postikortin, että lapsenlapsi löytyy ja hän on tervetullut tutustumaan, jos kiinnostaa.
Mummo ei tietenkään osaa kaivata sellaista, josta ei tiedä mitään, mutta lapsella ei ikinä ole liikaa välittäviä aikuisia ympärillään, joten sinuna antaisin lapselle mahdollisuuden tutustua mummoonsa ja toisinpäin.
Lapseni on vasta pieni vauva, ja olen usein miettinyt tätä asiaa et mitä lie lapsen mummo sanoisi jos tietäisi (en usko että tietää).
Läheiseni ovat suhtautuneet näihin mun pohdintoihin torjuvasti ja olen itsekkin alkanut uskoon et tuskin mummoa kiinnostaisi. Eikä välttämättä kiinnostaisikaan, mutta ehkä pitäisi sohaista kepillä jäätä..
Kenellä kaikilla sitten pitäisi olla oikeus vaatia tytöltä aborttia tai lapsen pitämistä?
Tytön poikakaverilla, hänen vanhemmillaan, isovanhemmillaan, poikakaverin vanhemmilla, isovanhemmilla? Kenellä muulla vielä? Tytön ja pojan sisaruksilla, kummeilla?
Saahan sitä kaikenlaista vaatia, mutta minusta on ihan hyvä, että lapsen äiti, vaikkakin alaikäinen, saa itse päättää omasta kehostaan ja asioista, jotka kaikkein eniten vaikuttavat kuitenkin juuri häneen itseensä. Vai olisiko fiksumpaa, että molempien suvut pitävät äänestyksen ja tytön olisi toimittava äänestyksen lopputuloksen perusteella?
no mikset ole pitänyt sitä poikalasta neljän seinän sisällä niin ettei pääse sillä vehkeellään vahinkoa aiheuttamaan...tai vaatinut käyttämään kondomia. Kasvattajassa eli sinussakin vikaa kun et ole osannut kasvattaa vastuullisuuteen ja siihen,että seksiä vasta avioliitossa.
Jos sinä olisit se lapsi haluaisitko tuntea mummosi ja muut sukulaisesi?
Ihmiselle on aika iso asia tuntea juurensa ja sukulaisensa. Anna lapsellesi siihen mahdollisuus.
olisi varmaan kannattanut kertoa sille lapsukaiselle että voi käydä hassusti jos laittaa sen pippelin pimpsukkaan. ja ei, sinulla ei todellakaan ole mitään oikeutta vaatia minkäänlaisia toimenpiteitä kyseisen tytön kehoon liittyen, kuten ei poikalapsellasi tai tytön vanhemmillakaan. eikä sinulla isovanhempana ole myöskään mitään oikeuksia lapsen suhteen. äidillä ja isällä on oikeudet ja velvollisuudet mutta sinulla ei kumpiakaan.
Mitäs poika"lapsi" sitten vauvasta tuumaa?